فروش نانوعایق‌های ضدخوردگی به صنعت نفت و گاز

اینداستریال نانوتک (Industrial Nanotech) یکی از شرکت‌های تولید کننده عایق و پوشش‌های ضدخوردگی است که با استفاده از فناوری‌ نانو محصولات متعددی در این حوزه تولید می‌کند. اینداستریال نانوتک اخیراً سفارش 1000 گالنی از صنعت نفت و گاز برای این عایق‌های حرارتی و پوشش‌های ضدخوردگی دریافت کرده است. این شرکت برای این سفارش مبلغ 94950 دلار دریافت کرده است. پیش از این اینداستریال نانوتک، سفارش 117 هزار دلاری از صنعت راه‌آهن برای محصولات خود دریافت کرده بود.
فرانچسکا کرولی، از مدیران شرکت اینداستریال نانوتک، می‌گوید: «این سفارش جدید موجب افزایش فروش و گسترش بازار در صنعت نفت و گاز خواهد شد. نفت و گاز صنعت بسیار مهمی است. ما پیش از این به چند شرکت مختلف در صنعت نفت و گاز برای کاهش هدر رفت انرژی کمک کرده‌ایم. شرکت گالپ انرژی در پرتغال از محصولات ما برای افزایش مقاومت به خوردگی لوله‌های انتقال گاز و تانک‌های ذخیره سوخت استفاده کرده‌ است. «اناپ» یکی از شرکت‌های آرژانتینی است که به همراه شرکت سینوپک چین از محصولات ما برای ساخت مخزن ذخیره سوخت استفاده کرده‌ است. این سفارش جدید در صنعت نفت و گاز به ما کمک می‌کند تا روند گسترش بازار خود را تداوم دهیم. ما پیش بینی می‌کنیم که طی چند ماه آینده 1500 گالن دیگر سفارش از همین مشتری داشته باشیم.»
اینداستریال نانوتک، فناوری ساخت محصولات عایق خود را به صورت پتنتی به ثبت رسانده است. این شرکت جوایز متعددی برای یافته‌های علمی و محصولات مبتنی بر فناوری‌ نانو دریافت کرده است. پوشش‌های این شرکت علاوه براین که مقاومت به خوردگی زیرلایه را افزایش می‌دهد، عایق حرارتی است و در برابر مواد شیمیایی و رطوبت مقاوم می‌باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا