نشست مشترکی بین شرکت‌های فناور ایرانی و شرکت‌هایی از کره‌ جنوبی برگزار شد

همکاری مشترک ایران و کره جنوبی در قالب برنامه «باشگاه ایران و کره» با مؤسسه‌ علم و فناوری کره(KIST) در قالب نشستی آغاز شد.مؤسسه‌ علم و فناوری کره (KIST) قصد دارد از توانمندی شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه فناوری نانو نیز برای اشتراک راهبردهای حضور در بازارهای فناوری و انتقال دانش بین طرفین استفاده کند.

پاتریکج، مدیر مرکز بخش بنگاه‌های کوچک و متوسط (SME) مؤسسه‌ علم و فناوری کره(KIST) عنوان کرد: حضور در بین شرکت‌های ایرانی فرصت بزرگی برای کره‌ای‌ها است و مؤسسه‌ ما با هدف تولید فناوری در کلاس جهانی، برنامه باشگاه کره (Kclub) را برای دستیابی به این هدف راه‌اندازی کرده ‌است که تاکنون ۵۰ شرکت کره‌ای در این باشگاه عضو هستند.

وی افزود: برای پیشرو بودن در دنیای فناوری تصمیم گرفتیم تا برنامه‌ باشگاه خود را جهانی کنیم و ایران یکی از کشورهایی است که از توان بالایی در زمینه تولید محصولات با فناوری پیشرفته برخورداراست .

علی‌مرتضی بی‌رنگ، رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نیز ضمن ارائه‌ گزارشی از وضعیت فناوری در ایران، به سوابق همکاری با کره اشاره و به تداوم این همکاری ها، اشتراک‌گذاری توانمندی‌ها و انتقال دانش و فناوری را ابراز تمایل کرد.

شرکت‌های فناور ایرانی و کره‌ای نشست B۲B مشترکی برگزار کردند. برنامه بازدید از شرکت‌ها و کارخانه‌های فناور نیز در روز سه‌شنبه برای شرکت‌های کره‌ای ترتیب داده شده بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا