نمایشگاهی از جنس فناوری‌های پرتویی

نمایشگاه Optatec یکی از برترین نمایشگاه‌های جهان درزمینهٔ ارائه فناوری‌های پرتویی به‌حساب می‌آید. این نمایشگاه در حقیقت جایگاهی ویژه برای نمایش اجزای لیزری و پیشرفت‌هایی ازاین‌دست است. حال نمایشگاه سال 2018 Optatec قرار است تا ده روز دیگر آغاز به کار کند و به نظر می‌رسد که شاهد یکی از برترین نمایشگاه‌های تاریخ این رخداد خواهیم بود.

این نمایشگاه میزبان تعداد 500 کمپانی شرکت‌کننده خواهد بود. این امر موجب می‌شود که فناوری‌هایی مانند فناوری‌های الکترونیکی پرتوهای نوری، فیبرهای نوری، کابل‌های انتقال فیبر نوری، اجزای لیزری، تجهیزات ساخت و سایر محصولات سطح بالا درزمینهٔ تولید و ارائه خدمات نوری و پرتویی در این نمایشگاه عرضه شوند.

از جمله شرکت‌های بزرگی که در این نمایشگاه می‌توانند چشم‌ها را به خود خیره کنند می‌توان بهنام‌هایی مانند کارل زایس اشاره کرد که به‌واسطه عدسی‌های باکیفیت به‌کاررفته در دوربین‌ها، نامی بسیار آشنا به‌حساب می‌آید. کشور آلمان یکی از پیشتازان عرصه فناوری‌های نوری است و در طول چند دهه اخیر در این کشور شاهد جهشی چشمگیر در این صنایع بوده‌ایم.

همچنین سازمان استانداردسازی آلمان نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت تا بتواند بر اساس آزمون‌های استاندارد تعریف‌شده، استانداردهای کیفی ISO 10110-7، ISO 14997، DIN ISO 10110-7 و DIN ISO 14997 را به شرکت‌کنندگان این نمایشگاه ارائه کند.

همچنین پنج دانشگاه بزرگ به نام‌های دانشگاه علوم کاربردی دارمشتات، دانشگاه علوم کاربری آشافنبرگ، دانشگاه علوم کاربردی ارنست آبی، دانشگاه علوم کاربری رینه ماین و دانشگاه فنی علوم کاربری هسه در میان شرکت‌کنندگان آلمانی این رخداد بزرگ به چشم می‌خورند.

 

منبع: photonics

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا