نظریه جدید دانشمندان درباره وجود دنیاهای دیگر

سیناپرس : تصور کنید به شما گفته شود عالمی که در آن زندگی می کنیم ساده و دقیقا همان چیزی است که تصور و دیده می شود اما در عین حال بی نهایت دنیاهای دیگر نیز وجود دارد که شبیه دنیای ماست و اینکه این دنیاها فضا و زمان مشترکی با ما دارند و درحقیقت با یکدیگر در تعامل هستند. حقیقتا موضوع شگفت انگیزی است.
این دنیاها نخستین بار توسط نیوتون تصور شدند و حالا در هزاره سوم گروهی از دانشمندان نظریه ای هیجان انگیز در این خصوص مطرح کرده اند.
نظریه پردازان آمریکایی و استرالیایی در مقاله ای که در نشریه Physics Relief X تحت عنوان "بسیار دنیاهای در تعامل با یکدیگر" منتشر شده است توضیح می دهند بی شمار دنیا از جمله دنیای ما وجود دارد که فضا و زمان مشترکی دارند.
این دانشمندان نشان می دهند که نظریه جدیدشان می تواند توضیحی درباره اثرات مکانیکی کوانتوم باشد درحالی که راه را برای طرح نظریه درخصوص توضیح دادن عالم در مقیاس های کلان باز می گذارد.
توضیح این نظریه پردازان نشان می دهد بی نهایت دنیاهای مورد نظرشان به صورت لایه لایه روی یکدیگر گسترده شده حال آنکه فضا و زمان مشترکی دارند.
در گذشته نظریات مشابهی درخصوص جهان های موازی مطرح شده که در آنها دنیاهای مورد نظر همچون تک جزیره های متعدد تصور می شوند و خبری از تعامل میان آنها نیست.