جانشین Blackberry KEYone با نام KEY2 در راه است

به گزارش سیناپرس به نقل از شهر سخت افزار،حدوداً یک سال پیش گوشی موبایل Blackberry KEYone به بازار عرضه گشت و در میان معدود گوشی‌هایی که در سال ۲۰۱۷ با صفحه‌کلید فیزیکی به بازار عرضه شده‌ بودند، توانست جایگاه مناسبی را به دست آورد. در حال حاضر کمپانیBlackberry  در نظر دارد جانشین این گوشی را با نام KEY2 روانه‌ی بازار کند.

گفته شده است که منبع این اطلاعات عضوی از مجموعه‌ی Weibo ITK با نام‌کاربری @TimEason است. این کاربر در کنار منتشر کردن عکسی از صفحه‌ کلید این گوشی اعلام کرد که نام دستگاه مورد نظر KEY2 خواهد بود. آن گونه که گزارش‌های این منبع نشان می‌دهد، تمامی دکمه‌های فیزیکی گوشی KEY2 بر خلاف محصول KEYone در یک سمت گوشی خواهد بود.

انتظار می‌رود KEY2 با یک صحفه‌ی ۴.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ به همراه پردازنده‌ی Snapdragon 660، ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و البته دوربین دوگانه (۱۲ و ۸ مگاپیکسلی) در پشت به همراه فلش دوگانه LED و باتری ۳۳۶۰ میلی‌آمپری به بازار عرضه شود.

همچنین انتظار می‌رود که این گوشه نسخه‌ی مخصوصی از اندروید ۸.۱ Oreo را اجرا کند. البته همچنان صحبت از این موضوع است که گوشی Blackberry KEYone هم چیزی شبیه بروزرسانی اندروید Oreo را دریافت خواهد کرد. همانند همیشه کمپانی Blackberry در نظر دارد با بروزرسانی متعدد نشان دهد که به چه میزان برای امنیت و حریم‌شخصی مشتریان خود احترام قائل است و این گونه نیست که آنان همه چیز را به بروزرسانی‌های بلندمدت حواله کنند. به عنوان مثال، گوشی Blackberry Priv در تمام طول زندگی تجاری خود صرفا یک بروزرسانی بزرگ را دریافت کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا