نسل دوم عینک Spectacles رونمایی شد

به گزارش سیناپرس به نقل از فارنت،اسنپ‌چت امروز نسل بعدی عینک Spectacles را معرفی کرد. عینک Spectacles اسنپ‌چت نوعی عینک آفتابی جذاب با دوربین داخلی است که با استفاده از آن می‌توانید ویدیوهایی را ضبط کرده و روی حساب کاربری خود در اسنپ‌چت آپلود نمایید.

نسل دوم عینک Spectacles اسنپ‌چت با تغییرات بسیاری پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. این عینک‌های جدید اکنون اندازه کوچک‌تری دارند که حمل و نقل و پوشیدن آن را راحت‌تر از قبل می‌کند. با وجود قابلیت ضدآب بودن آن‌ها هم می‌توانید در داخل استخر و زیر آب ویدیوهای جالبی ضبط کنید.

سخت‌افزار دوربین عینک Spectacles اسنپ‌چت به‌روزرسانی شده و حالا می‌توانید ویدیوهای با کیفیت اچ‌دی مدت زمان 10، 20 و 30 ثانیه ضبط نمایید. اضافه شدن میکروفون دوم به وضوح بالاتر صدای ویدیوی ضبط شده کمک می‌کند. همچنین برخلاف نسل قبلی این عینک‌ها، می‌توانید با استفاده از آن تصاویر ثابت بگیرید. با نسل دوم انتقال تصاویر گرفته‌شده زمان کمتری می‌برد و با بهره‌گیری از یک وای‌فای اختصاصی، کمتر از 3 تا 4 برابر قبل طول خواهد کشید.

علی‌رغم افزایش کیفیت و کاهش اندازه، عمر باتری نسل دوم عینک Spectacles اسنپ‌چت به اندازه نسل قبلی است. می‌توانید تنها با یک بار شارژ حدود 70 ویدیو به ثبت رسانده و به گوشی خود انتقال دهید. همانند قبل این عینک‌ها با استفاده از کیس خود شارژ می‌شوند و تا 4 بار می‌توانید از کیس عینک برای شارژ کردن آن استفاده کنید، سپس خود کیس را به شارژر وصل نمایید.

تمامی این بهبودها تنها افزایش کوچکی در قیمت تمام‌شده نسل جدید عینک Spectacles اسنپ‌چت ایجاد کرده است و نسل دوم عینک Spectacles با 20 دلار بیشتر از نسل گذشته خود، تنها 150 دلار قیمت دارد.

این عینک در سه رنگ عقیقی، یاقوتی و یاقوت کبود قابل خریداری است. از هم‌اکنون می‌توانید در نواحی ایلات متحده، بریتانیا و کانادا عینک Spectacles را تهیه کنید و اگر در کشورهای فرانسه، دانمارک، هلند، نروژ، بلژیک، فنلاند، لهستان، اسپانیا، ایتالیا و ایرلند سکونت دارید باید تا سیزدهم اردیبهشت صبر کنید.

نسل جدیدی عینک Spectacles اسنپ‌چت را در عین حال از طریق سایت اسنپ‌چت هم می‌توانید بخرید. یک نسخه مخصوص قطبی هم در آینده از عینک Spectacles اسنپ‌چت منتشر خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا