ایران جابکس عدم تفاهم بین کارجو و کارفرما را رفع می‌کند

دکتر ربیعی ضمن بازدید از نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار سیناپرس با اشاره به این موضوع که سطح برگزاری نمایشگاه قابل قبول است گفت: به طور کلی برگزاری چنین نمایشگاه هایی نیاز جامعه امروز است.
وی افزود: ذات نمایشگاه نوآوری است، چراکه، سیستم برگزاری آن به گونه ای است که تا به حال در کشور نداشتیم.
دکتر ربیعی با اشاره به اینکه ضمن نوآورانه بودن، خلاقانه هم است، تصریح کرد: مشکلات کلی که در کشور داریم عدم ادراک از مشاغل آینده و حتی تعریف ماهیت شغل است. به عبارت دیگر، حتی تفاوت بین شغل و استخدام نیز به درستی مشخص نیست و این دو را با هم یکی می دانیم.
وی ادامه داد: ضمن اینکه چنین نمایشگاه هایی زمینه های مشاغل در کشور را معرفی می‌کند، بنابراین یک نمایشگاهی است که وجوه مختلفی را در دل خود دارد.
وزیر کار افزود: عدم تفاهم بین کارجو و کارفرما که اولی به دنبال کار و دومی به دنبال نیروی کار است مشکلی است که وجود دارد و این نمایشگاه می تواند تمامی این معضلات را برطرف کند بنابراین، می توان گفت این نمایشگاه اهداف چندگانه ای را دنبال می کند.
وی در پایان صحبت هایش تاکید کرد: از این رو، مایل هستیم بتوانیم چنین نمایشگاهی را با این ماهیت به صورت فصلی در نقاط دیگری در کشور نیز برگزار کنیم.
براساس این گزارش، نمایشگاه کار ایران از تاریخ ششم تا هشتم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا