رونمایی از سری جدید محصولات سرفیس در آینده نزدیک تایید شد

به گزارش سیناپرس به نقل از زومیت،براساس آنچه که مایکروسافت در جریان ارائه‌ی گزارش مالی سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی ارائه کرد، انتظار می‌رود سری جدید محصولات سرفیس در آینده بسیار نزدیک رونمایی شوند.

مایکروسافت درجریان ارائه‌ی گزارش مالی خود اعلام کرد که کسب و کار سرفیس‌ها در طول زمستان سال جاری میلادی شاهد ۳۲ درصد افزایش درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش بوده است. ردموندی‌ها بصورت تلویحی تایید کردند که در آینده‌ی بسیار نزدیک نسل جدید محصولات سرفیس را راهی بازار خواهند کرد. 

آمارهای ارائه شده توسط مایکروسافت نشان از این دارد که کسب و کار سرفیس این کمپانی طی زمستان ۲۰۱۸ با افزایش ۳۲ درصدی درآمد همراه شده است. مایکروسافت انتظار دارد تا این افزایش درآمد در سه ماهه‌ی جاری افزایش یافته و در تابستان نیز به لطف عرضه‌ی نسل جدید محصولات سرفیس بیش از پیش افزایش یابد. 

اِمی هود، قائم مقام و مدیر مالی مایکروسافت در این خصوص گفت:

انتظار داریم تا درآمد حاصل از فروش محصولات سرفیس به لطف تغییرات در نسل جدید محصولات و عرضه‌ی آن‌ها به بازار به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. 

هرچند در ماه‌های گذشته اخباری مبنی بر توقف تولید سرفیس‌های مایکروسافت منتشر شده بود که البته توسط پانوس پانای تکذیب شد، حال به نظر می‌رسد مایکروسافت همچنان به عرضه‌ی محصولات سری سرفیس متعهد است. باید دید که مایکروسافت کدامیک از محصولات سری سرفیس را بروز کرده و آیا خبری از سرفیس فون نیز در بین محصولات جدید خواهد بود یا خیر؟

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا