محبوب‌ترین ‌گوشی‌ها برای عکاسی کدام اند؟

به گزارش سیناپرس به نقل از اقتصاد آنلاین،این رقابت، انتخاب را برای کسانی که به فکر یک دستگاه جدید هستند سخت کرده باشد و به همین دلیل امروز به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار که از دوربین حرفه‌ای و باکیفیت بهره برده‌اند می‌پردازیم تا بلکه بتوانیم انتخاب را برای این افراد ساده‌تر کنیم.

SONY XPERIA Xperia XZ2 Premium

شرکت سونی به تازگی پرچمدار جدید خود را معرفی کرده است و این ادعا را دارد که این محصول حرفه‌ای‌ترین دوربین را در خود جای داده است.

این دوربین از یک لنز رنگی 19 مگاپیکسلی در کنار یک لنز 12 مگاپیکسلی سیاه‌و‌سفید تشکیل شده است و می‌تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. به هنگام عکس‌برداری با XZ2 Premium ماکزیمم ISO برابر با ۵۲۱۰۰ و به هنگام فیلم‌برداری این رقم برابر با ۱۲۸۰۰ است. دوربین سلفی آن نیز 13 مگاپیکسل کیفیت دارد و از سیستم لرزشگیر 5 محور بهره مند است.

این محصول مجهز به یک صفحه نمایش 5.8 اینچی FHD با کیفیت 4K و پشتیبانی از تصاویر HDR است. نکته قابل توجه این صفحه‌ نمایش قابلیت لرزش‌گیر تصاویر است که به لطف این فناوری تصاویر را باتوجه به موقعیت کاربر (به عنوان مثال در هنگام استفاده در خودرو یا مترو) به نمایش در می‌آورد.

پردازنده 8 هسته‌ای این محصول از نوع Snapdragon 845 است که در کنار حافظه رم 6 گیگابیتی، فضای پردازشی پرقدرتی را به ارمغان می‌آورد. پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 630 است که برای گیمر‌های حرفه‌ای بسیار خوشایند خواهد بود.

این گوشی زیبا از یک باتری قدرتمند 3540 میلی آمپری بهره می‌برد ومی توانید به کمک فناوری شارژ سریع آن را در کم‌ترین حالت ممکن شارژ کنید.

Nokia 8

شرکت نوکیا به تازگی با مدل‌های جدید اندرویدی پا به عرصه رقابت گذاشته است و توانسته سهم نسبتا قابل ملاحظه‌ای از بازار را از آن خود کند.

نوکیا 8، یکی از گوشی‌های هوشمند جدید این برند است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ‌های طبیعی ثبت و ضبط کند.

این محصول از دوربین دو گانه در پشت خود بهره می‌برد که هر دولنز آن کیفیت 13 مگاپیکسلی دارند. دوربین جلویی این محصول نیز 13 مگاپیکسل است که می‌تواند مورد توجه علاقه مندان به سلفی قرار گیرد.

یکی از نکات قابل توجه درباره این گوشی تصویربرداری همزمان با دوربین پشتی و جلویی دستگاه است که می‌تواند تصاویر زیبایی را خلق کند.

پردازنده 8 هسته‌ای این محصول خوش چهره، از نوع Snapdragon 835 و مقدار حافظه رم آن 4 گیگابایت است.Adreno 540 نیز به عنوان پردازنده گرافیکی در این دستگاه انجام وظیفه می‌کند.

میزان حافظه داخلی این محصول میان رده نیز 64 گیگابایت است که می‌توانید با یک کارت حافظه microSD این عدد را به 256 گیگابیت برسانید.

صفحه نمایش این گوشی 5.3 اینچی با کیفیت QHD است.

آیفون 10

و اما دستاورد اپل در صنعت گوشی هوشمند را نیز می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بخش دوربین دانست. گرچه آیفون 10 روی کاغذ در مقابل دیگر پرچمداران حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما دوربین این محصول برخلاف بسیاری از گوشی‌ها که رنگ‌های غیرطبیعی و از رنگ‌و‌لعاب اضافی  استفاده می‌کنند تصاویر طبیعی با رنگ‌های ملایم را ثبت می‌کند.

دوربین دو گانه 12 مگاپیکسلی آن می‌تواند به طور همزمان با کیفیت  4K فیلمبرداری کند و در عین حال عکس‌هایی با کیفیت 8 مگاپیکسل تهیه کند. این دوربین از فناوری تشخیص چهره و لبخند، تشخیص فاز و فناوری HDR بهره می‌برد.

دوربین جلویی آن نیز 7 مگاپیکسلی است و می‌تواند به کمک فناوری تشخیص چهره ، تصاویر سلفی با کیفیتی را ثبت کند.

پردازنده اصلی این گوشی هوشمند 6 هسته‌ای و از دستاورد‌های شرکت اپل است و پردازنده گرافیکی آن نیز 3 هسته‌ای است.

میزان حافظه رم در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند 3 گیگابایت است که با پردازنده مرکزی بسیار همخوانی دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا