قابلیت جدید استوری های اینستاگرام

به گزارش سیناپرس به نقل از فارنت، پیش از این و در نسخه‌های قبلی اینستاگرام شما اگر قصد اضافه کردن چندین عکس و ویدئو به استوری اینستاگرام خود داشتید شما باید آنها را به صورد تک به تک آپلود می‌کردید و برای هر کدام از آنها زمان خاصی را برای آپلود انتظار می‌کشیدید تا سراغ استوری بعدی بروید. اما حالا و در جدیدترین نسخه اینستاگرام که همانطور که گفتیم فعلا برای اندروید عرضه شده، آپلود همزمان چندین عکس‌ و ویدئو در استوری اینستاگرام وجود دارد.

آموزش آپلود همزمان چندین عکس‌ و ویدئو در استوری اینستاگرام

در این امکان جدید اینستاگرام، هنگامی که کاربر در بخش استوری اینستاگرام قصد آپلود عکس یا ویدئو دارد یک آیکون جدید در قسمت بالا و سمت راست کادر دیده می‌شود که هنگامی که شما بر روی آن ضربه می‌زنید گالری تصاویر گوشی در برابر شما ظاهر می‌شود و می‌توانید تا 10 عکس و ویدئو را انتخاب کنید تا به صورت همزمان آپلود شوند.

آپلود همزمان چندین عکس‌ و ویدئو در استوری اینستاگرام

خب در واقع مزه استوری اینستاگرام به استیکر و متن و .. که روی انها حک می‌کنید در آپدیت جدید اینستاگرام این امکان همچنان برقرار است و با وجود امکان آپلود همزمان تا ده تصویر و ویدئو می‌توانید پس از انتخاب تصاویر یا ویدئوها مورد نظر و پیش از آپلود نگاهی کلی به آنها داشته و تغییرات لازم را بر روی تک‌تک آنها اعمال کنید.امکان جدید اینستاگرام برای آپلود همزمان چندین عکس‌ و ویدئو در استوری اینستاگرام امکان فوق‌العاده ‌ای به حساب می‌آید مخصوصا اگر تجربه سفرهای خاص را داشته باشید و استوری اینستاگرام شما حالت سفرنامه‌ای به خود گرفته باشد!

تصویر کنید زمان کمی برای ارسال تصاویر دارد و نمی‌توانید تک‌به‌تک آنها را آپلود کنید اینجا کافیست در فرصتی که دارید و حتی دسترسی به اینترنت ندارید تصاویر را آماده آپلود کرده و سپس در فرصت مغتنم اقدام به آپلود استوری خود کنید.

پیشنهاد خودکار لوکیشن برای قراردادن در استوری اینستاگرام

علاوه بر امکان آپلود همزان تصاویر و ویدئوها در استوری اینستاگرام، در نسخه جدید اینستاگرام شاهد امکان دیگری در بخش استوری هستیم و آن پیشنهاد مکان یا لوکیشن مورد نظر به صورت خودکار است که در میان پیشنهادها برای قرار گرفتن بر روی استوری شما دیده خواهد شد که برای افراد با حافظه کم که نمی‌دانند دقیقا عکس را کجا گرفته‌اند مانند من و در عین حال صرفه‌جویی در زمان جستجوی مکان برای قرار دادن لوکیشن مطمئنا مفید است.

همانطور که اشاره کردم این آپدیت فعلا در جدیدترین نسخه اینستاگرام باری اندروید عرضه شده و در هفته‌های آتی آن‌طور که اینستاگرام وعده داده باری کاربران آیفون و سیستم عامل iOS نیز عرضه خواهد شد

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا