پرداخت هزینه خرید با اسکن بدن

امروزه بیشتر ما برای خرید به کارت‌های بانکی یا پول نقد رجوع می‌کنیم. در این میان استفاده از هر یک از این دو مورد می‌تواند ازنظر زمانی برای انسان‌هایی که در عجله هستند، مشکل‌ساز باشد. بااین‌حال مشکلاتی ازاین‌دست را می‌توان به کمک فناوری حل کرد.

شرکت‌های بسیاری در جهان وجود دارند که روش‌های پرداخت دیجیتالی مدرنی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. بااین‌وجود این شرکت‌ها معمولا روی تجهیزات سخت‌افزاری از قبیل تلفن همراه، تبلت و یا ساعت هوشمند تمرکز داشته‌اند و همیشه یک دستگاه دیجیتالی مجزا موردنیاز بوده است.

بااین‌حال امروزه دانشمندان به سراغ استفاده از روش‌هایی جدید برای این کاررفته‌اند که می‌تواند ساختار پرداخت آنلاین را دستخوش تغییراتی بزرگ کند. این روش‌های جدید موجب می‌شود که با بهره‌گیری از سیستم‌هایی مانند اینترنت اشیاء، دستگاه‌های خانه شما بتوانند خرید را برای شما انجام بدهند.

برای مثال در یخچال شما شاهد اتمام ظرف شیر هستیم و یخچال شما به‌صورت خودکار این کار را انجام می‌دهد ولی مدرن‌ترین روش ارائه‌شده در سطحی فراتر قرار دارد. در این روش، بدن شما به ابزاری برای پرداخت دیجیتالی بدل خواهد شد و دیگر نیازی به استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی نخواهید داشت.

در این روش، اسکن رگ‌های خونی در شصت دست کاربر می‌تواند موجب تبدیل بدن او به یک سامانه پرداخت دیجیتالی شود. به کمک این روش، حسگرهای زیستی می‌توانند جایگزین امکاناتی شوند که امروزه از آن‌ها برای پرداخت بهره می‌گیرید و به همین دلیل نیز آینده پرداخت بسیار متفاوت خواهد بود.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این ایده می تواند سرعت خرید و فروش عا را بسیار تغییر دهد ه قطعا تأثیرش را در دیگر حوزه ها هم شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا