استارتاپ دانش آموزی

به گزارش سیناپرس به نقل از نوپانا، بهنام بهزاد فر گفت: نمایشگاه فاینکس 2018 بر ای تمامی گروه های جامعه از قبیل کودکان، نوجوانان، دانشجویان، فعالان بازار سرمایه و غیره برنامه دارد.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه برای سنین کودک و نوجوان اشاره کرد و اظهارداشت: نظر به ضرورت و اهمیت فرهنگ سازی از سنین پایه طرح رویداد "بومی نو فین تک " برای نخستین بار در این نمایشگاه به مرحله اجرا درآمد.

مدیر آموزش و فرهنگ سازی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: این طرح با هدف فرهنگ‌سازی بازار سرمایه ویژه دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در قالب مسابقات کسب‌وکار دانش‌آموزی همزمان با برپایی نمایشگاه فاینکس 2018 کلید خورد.

وی همچنین افزود: دانش آموزان در طرح مزبور ضمن یادگیری اصول اولیه بازارهای مالی، آشنایی با ظرفیت ها و کارکردهای این بازار در حوزه های مختلف فین تک با طرح ایده های نوآورانه و خلق مدل کسب و کار با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بهزاد فر به رادیو اقتصاد تصریح کرد: جدا از این غرفه کودک و نوجوان در نمایشگاه فاینکس 2018 راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: در دوره های قبلی نمایشگاه فاینکس پروژه پیک بورس برای گروه سنی کودک ونوجوان به مرحله اجرا در می آمد که خوشبختانه امسال هم بحث سینما بورس و هم آموزش نهادهای مالی مانند بورس، بانک و بیمه برای این گروه سنی برنامه ریزی شده است.

مدیر آموزش و فرهنگ سازی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ضمن اشاره به طراحی مسابقات مفرح و پر هیجان با هدف اشاعه فرهنگ سهامداری و آموزش بورس برای دانشجویان اظهارداشت: امسال مسابقات خیلی خوبی به نام «بورس کاپ» برای افراد متخصص بازار سرمایه نیز طرح ریزی شد.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار در قالب برگزاری نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه مسابقات آتی بورس کالای ایران در بورس کاپ شبیه سازی شده است.

بهزاد فر اضافه کرد: علاوه بر این برای سایر اقشار و سنین مختلف برنامه های متفاوتی در نمایشگاه فاینکس 2018 تهیه و به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه یادآورشد: امسال برای نخستین بار نمایش استندآپ کمدی ویژه خانواده ها نیز در برنامه های نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گنجانده شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا