دیودهای لیزری جایگزین لامپ‌هایی جدید می‌شود

" اسکات" دو مبدل فسفر سرامیکی را ارائه می‌دهد که منجر به پیشرفت و توسعه پروژکتورهای دیجیتالی می‌شود و ایجاد نورهای درخشان‌تر در این پروژکتورها را تضمین می‌کند. تا سال 2020 یک سوم از کل پروژکتورها استفاده‌کننده از " آل ای دی" یا دیودهای لیزری که به‌سرعت روبه‌زوال می‌روند و استفاده از آن‌ها تاکنون رایج بوده است جایگزین لامپ‌هایی جدید می‌شود. این روشنایی معروف حالت‌جامد" اس اس آل"، قابلیت درخشندگی بیشتر، کیفیت تصویر و قابلیت اطمینان بیشتر را در پروژکتورها تضمین می‌کند. بنابراین " اساس آل" قابلیت ایجاد نور افکنی هایی باکیفیت بالاتر و مقرون‌به‌صرفه را در کلاس‌های درس، اتاق‌های کنفرانس، سینماها و سالن‌های تئاتر دار است.

بعد از سال‌ها تحقیق، کارشناسان " اسکات" دو ماده غیر ارگانیک فسفر سرامیکی را تلید کرده‌اند که دارای بهره انرژی زیاد، رسانس گرمایی واداری در دماهای خیلی بالا هستند.
مواد فسفر سرامیک فلورسنت سبز و زرد است که نور لیزر آبی را به نور زرد تبدیل می‌کند. سپس این رنگ زرد از طریق فیلترهای رنگی به بخش‌های مختلف تقسیم می‌شود و ر پروژکتورهای دیجیتالی نورهای قرمز، سبز و آبی را ایجاد می‌کند.
گروه " اسکات" با تولید هر دو مبدل سرامیکی سبز و زرد نیازهای اکثر پروژکتورهای را مرتفع میازد که ملزم به استفاده از فنّاوری‌هایی از قبیل" دی آل پی" یا پردازشگرهای دیجیتال نور، آل سی دی یا همان کریستال‌های مایع‌بر روی آب سیلیکون هستند.
مبدل‌های فسفر سرامیکی مذکور عملکردی عالی باقابلیت اطمینان بسیار بالا دارند که منابع لیزری نور بادوام بالا را فراهم می‌کنند. این بدان معنا است که دیگر نیازی به تعویض حباب‌های لامپ نیست و به‌طور عمده کل هزینه‌های شخصی و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.
تکنسین‌ها و تولیدکنندگان صنعت پروژکتورمیتوانند جزئیات بیشتر در مورد این محصول را در وب‌سایت اسکات به دست آورند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا