فورد موستانگ 54 ساله شد

فورد موستانگ یکی از مهم‌ترین نام‌های موجود در میان خودروهای اسپرت است. این خودرو یکی از محبوب‌ترین خودروهای اسپرت خیابانی در جهان است و به همین دلیل نیز هر مدل جدید آن با استقبال فراوانی همراه است. این خودرو در سال جاری شاهد سپری شدن 54 سالگی خود بود و در طول این مدت مدل‌های بسیار متنوعی را به بازار جهانی عرضه کرد.

این شرکت در سال 2017 در تعداد 146 کشور جهان موفق به فروش 125 هزار و 809 نسخه از فورد موستانگ شد که از این میان تعداد 81 هزار 866 نسخه در خود کشور آمریکا عرضه شد  و کشور چین با 7هزار و 125 عدد در رتبه دوم قرار داشت. رکورد فروش یک‌ساله شرکت فورد برابر با 418 هزار عدد خودروی فروخته شده بود که در سال 2015 میلادی ثبت شده است.

حال به مناسبت این شرایط شاهد این بودیم که دارندگان فورد موستانگ در میشیگان آمریکا به دور هم جمع شده و توانسته‌اند تا تاریخچه این خودرو را به نمایش بگذارند. این نشست در یک هوای بسیار سرد انجام شد و حتی دمای پایین نیز دوستداران این خودرو را از گردهمایی باز نداشت. در ادامه می‌توانید تصاویر تعدادی از برترین خودروهای به نمایش گذاشته شده در این گردهمایی را مشاهده کنید.

منبع: automobilemag

ترجمه: احمد محمدحسینی 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا