تفاهمنامه شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و ستفا

در دومین روز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، مراسم رونمایی و تبادل این تفاهمنامه همکاری با حضور دکتر محمدصادق بیجندی، معاون جهاد دانشگاهی و رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی، دکتر یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، جمعی از معاونین جهاد دانشگاهی و اصحاب رسانه برگزار شد.

تفاهمنامه همکاری مشترک میان شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) با هدف دستیابی به بالاترین سطح همکاری در حوزه های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در 5 ماده منعقد گردید.

در ابتدای این مراسم، دکتر یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، به دنبال توسعه ارتباطات بین بخشی و خارج بخشی هستیم. یکی از رویکردهای ما در بازار سرمایه، توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوین است.

دکتر فلاح به رویداد فین استارز (بزرگترین رویداد استارتاپ‌های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا) اشاره کرد و افزود: شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس موفق شد این رویداد را به فرابورس واگذار کند.

دکتر محمدصادق بیجندی، معاون جهاد دانشگاهی و رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان (ستفا) نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای پیشرو محسوب شده و همواره تلاش کرده است تا در راستای اهداف نظام قدم برداشته و اقدامات مفیدی انجام دهد.

دکتر بیجندی به اقدامات جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف، در حوزه فرهنگی: خبرگزاری های ایسنا، ایکنا و سیناپرس، (نشریات) هفته نامه بازار کار، ماهنامه بازار کار نوین؛ در حوزه پژوهش: پژوهشگاه های رویان و ابن سینا؛ در حوزه آموزش (عالی) دانشگاه علم و فرهنگ اشاره کرد و افزود: نخستین دفتر کارگزاری بورس (کارگزاری مفید) در محل دانشگاه علم و فرهنگ راه اندازی شده و خدمات بسیار خوبی را به دانشجویان در این زمینه ارائه می دهد.

معاون جهاد دانشگاهی تأکید کرد: در بحث بسترسازی و فرهنگ سازی در حوزه پارک ها و مراکز رشد، جهاد دانشگاهی دارای 3 پارک علم و فناوری از جمله اولین پارک تخصصی کشور با عنوان "پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی" و ۲۴ مرکز رشد است؛ بیش از 700 شرکت در این مراکز مشغول فعالیت هستند که 103 شرکت، دانش بنیان هستند.

در انتهای این مراسم، تفاهمنامه همکاری مشترک فی میان شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) که در 5 ماده منعقد شده بود، رونمایی و میان مسئولان مبادله شد.

 

گزارش: معصومه سوهانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا