كنفرانس بهاره يوسرن برگزار می گردد

یوسرن (USERN) شبکه جهانی آموزش و پژوهش علمی است که مخفف Universal Scientific Education and Research Network  است. این شبکه در سال ٢٠١٥ تاسیس و اساسنامه آن نوشته شده است.

یوسرن با هدف گسترش آموزش و پژوهش علمی اخلاق محور و بشر دوستانه و در نهایت پیشرفت علم برای اهداف غیرنظامی و مصالح عمومی در دنیا و در تمام ٢٢ رشته علمی ایجاد شده است. اجرای پروژه های علمی بین المللی، بین رشته ای و ایجاد بستری برای ارتباط بهتر میان پژوهشگران جوان و دانشمندان مجرب در تمام دنیا از برنامه های پیش روی این شبکه است.

بورد مشاورین علمی این شبکه متشکل از دانشمندان یک درصد برتر تمام رشته های علمی که توسط ESI معرفی شده اند و برندگان جایزه نوبل است. هم اکنون بیش از ٣٢٠ دانشمند يكدرصد برتر از سراسر دنیا در این بورد عضو هستند.

تیم اجرایی یوسرن از دانشجویان و فارغ التحصیلان و دانشمندان علاقه مند تشکیل شده است که به انجام امور اجرایی این شبکه می‌پردازند.

گفتنی است، پروفسور رابرت هوبر دانشمند آلمانی، برنده جایزه نوبل شیمی سال 1988 که قرار است چند روزی در تهران میهمان شبکه " یوسرن " باشد تا به همراه چند دانشمند برتر دیگر، پروفسور ژیونگی از فرانسه ، پروفسور واندربرگ از هلند، پرفسور اشمیت از آلمان، پروفسور نی و چن از چین و در نهایت پروفسور هانیادی از مجارستان، در کنفرانس بهاره این شبکه سخنرانی می کنند.

گفتنی است، این کنفرانس به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا