برگزاری سیزدهمین همایش ملی حسابداری در دانشگاه تهران

بیتا مشایخی، دانشیار دانشگاه تهران و دبیر علمی سیزدهمین همایش ملی حسابداری ایران در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که این دوره از همایش با رویکر "نقش حسابداری در اقتصاد مقاومتی و فرهنگ" برگزار می‌شود، گفت: این همایش از سوی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و انجمن‌های علمی و حرفه‌ای حسابداری و حسابرسی برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری سیزدهمین همایش ملی حسابداری را در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه جاری ذکر کرد و اظهار داشت: در این همایش در خصوص موضوعاتی چون پژوهش محوری حسابداری، آموزش و توسعه حرفه‌ی حسابداری و حسابرسی، اندیش‌پایه‌ها، مبانی فلسفی و نظری حسابداری و حسابداری، فرهنگ و توسعه دانش مالی بحث و بررسی می‌شود.

 

به گفته وی نقش راهبری شرکتی در فرهنگ سازمانی و بهبود گزارشگری مالی، نقش‌آفرینی حسابداری و حسابرسی در اقتصاد مقاومتی، مدیریت هزینه در اقتصاد مقاومتی، استانداردهای بین‌المللی: چالش‌ها و فرصت‌ها، سلامت مالی و مالیاتی، شفافیت اطلاعات و بازار سرمایه و ارزش آفرینی حسابداری در بانکداری اسلامی و بودجه‌ریزی از دیگر محورهای این همایش است.

دبیر علمی سیزدهمین همایش ملی حسابداری با بیان اینکه در این همایش اعضای هیات علمی گروه‌های حسابداری دانشگاه‌ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: از میان مقالات ارسال شده بیش از 100 مقاله در مجموعه مقالات این دوره از همایش منتشر شده است و 40 مقاله نیز به صورت شفاهی ارائه خواهد شد.

مشایخی برگزاری هم اندیشی دانشجویان دکتری حسابداری را از برنامه‌های جنبی این همایش نام برد و برگزاری دو پنل را از دیگر برنامه‌های این دوره از همایش ذکر کرد و افزود: دو پنل در حوزه حسابداری با محورهای کاربردی "نفت،‌گاز و پتروشیمی" و "حسابداری تعهدی" برگزار می‌شود.

دانشیار دانشگاه تهران محل برگزاری این همایش را دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعلام کرد و گفت: در روزهای برگزاری این همایش نمایشگاهی در خصوص محصولات مالی برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا