تولید خودروهای خودران راه اندازی می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، قرار است شرکت خودروسازی "فورد" شبکه خودروهای خودران خود را در سال 2021 راه اندازی کند. همچنین امیدوار است یک وسیله نقلیه که با هدفی خاصی ساخته خواهد شد را نیز در این سال راه اندازی کند. البته راجع به اندازه این خودرو سوالاتی مطرح شده است.

جیم فرلی از مدیران شرکت "فورد" طی مصاحبه‌ای عنوان کرد، شبکه خودروهای خودران این شرکت سال 2021 در سطح وسیعی اجرایی خواهد شد.

 وی افزود، این شرکت اخیرا خودروهای خودران را در شهر میامی آمریکا امتحان کرد و برنامه دارد تا در سال 2021 این خودروها را در سطح وسیع‌تری از این شهر راه‌اندازی کند.

فرلی افزود، راه‌اندازی این خودروها برنامه واقعی فورد در حیطه حمل و نقل خواهد بود زیرا این شرکت تاکنون برنامه خودروهای خودران را با همکاری شرکت‌های دیگر از قبیل "لیفت" انجام داده است و قصد دارد خود به تنهایی خودروهای خودران را به ناوگان حمل و نقل این شرکت وارد کند.

تمرکز اصلی شرکت فورد بیشتر روی تحویل بسته‌های مسافران است تا خود آن‌ها.اگر این شرکت بتواند ناوگان خودروهای خودران خود را داشته باشد، حتی اگر فروش خودرو به دیگر مشتریان متوقف شود، این شرکت تجارت قابل اعتمادی خواهد داشت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا