معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 30 طرح تحقیقاتی پسادکتری حمایت می کند

 این تفاهم نامه همکاری بین دکتر نصرت الله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران وفناوران معاونت علمی وفناوری کشور و دکترهوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان امضا شد و براساس آن زمینه همکاری 30 طرح تحقیقاتی پسادکتری در راستای سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی اعلام شده توسط دانشگاه و صندوق را امکانپذیر می کند.این تفاهم نامه، به مدت پنج سال اعتبار داشته و در صورت نیاز و توافق کتبی طرفین، قابل تمدید است.

صندوق حمایت از پژوهشگران بمنظور شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از قشر توانمند پژوهشگر و فناور کشور و دانشگاه اصفهان نیز بمنظور استفاده از مشارکت و همکاری های علمی آنان در زمینه اجرای سیاست های خود، اقدام به انعقاد این تفاهم نامه کرده است.

 به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،این تفاهم نامه در راستای همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با دانشگاه ها منعقد شده است. پیش از این ، رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از انعقاد 530 قرارداد همکاری با دانشگاه های کشور در زمینه اجرای تحقیقات پسا دکتری در راستای سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی اعلام شده توسط دانشگاه ها و این صندوق خبر داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا