آیفون با نمایشگر خمیده تا 3 سال دیگر وارد دنیای فناوری می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک، آیفون X آخرین پرچمدار شرکت اپل بود که از نظر طراحی، شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در آن بودیم. نمایشگر برش خورده این دستگاه، الهام بخش بسیاری از تولید کنندگان اندرویدی شد و به تازگی شاهد معرفی انواع محصولاتی هستیم که با نمایشگر برآمده همراه شده اند.

بر اساس آخرین اخبار گزارش شده از بلومبرگ، اهالی کوپرتینو در تدارک توسعه و طراحی آیفون با نمایشگر خمیده هستند و در کنار این قابلیت، باید انتظار اضافه شدن جسچرهای حرکتی مختلف به آن را نیز داشته باشیم. به این ترتیب کاربران می توانند با حرکت انگشتان خود در نزدیکی نمایشگر و بدون برخورد با آن، برخی وظایف از پیش تعیین شده را انجام دهند. شخصی که به اپل نزدیک است، به این موضوع اشاره کرده که این تکنولوژی دست کم تا دو سال آینده برای عرضه آماده نیست.

بد نیست بدانید که طراحان کوپرتینویی تصمیم گرفته اند تا بر خلاف سامسونگ، خمیدگی نمایشگر را به بالا و پایین گوشی انتقال دهند. همانطور که می دانید، خمیدگی دو سمت نمایشگر از گوشی گلکسی S6 اج سامسونگ آغاز شد.

متن کامل گزارش بلومبرگ به شرح زیر است:

طراحی آیفون های جدید با گوشی های سامسونگ که از سمت چپ و راست نمایشگر به حالت خمیده درآمده اند، متفاوت است. از ابتدا تا کنون تمامی نمایشگرهای آیفون ها به صورت تخت طراحی شده اند. صفحه نمایش OLED آیفون ایکس در قسمت پایینی تا حدودی با انحنا همراه است، اما ظاهر آن از دید کاربر پنهان شده است و شخص استفاده کننده از گوشی متوجه این خمیدگی نمی شود.

 آیفون با نمایشگر خمیده بین دو تا سه سال آینده روانه بازار می شود. چندی پیش به اطلاع شما رسانده بودیم که اپل در حال کار روی نمایشگرهای microLED است و به گزارش دیجی تایمز، احتمال ورود این پنل ها به محصولات اپل در سال جاری وجود دارد.

در تصاویر زیر می توانید طرح مفهومی آیفون با نمایشگر خمیده را مشاهده کنید که توسط مارتین هجک ساخته شده است:

آيفون با نمایشگر خمیده
آيفون با نمایشگر خمیده
آيفون با نمایشگر خمیده
آيفون با نمایشگر خمیده
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا