برش نمایشگر گوشی وان پلاس 6 با Black-Out مخفی می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بر اساس اخبار جدید، کاربران می توانند تصمیم بگیرند که از بریدگی بالای نمایشگر پرچمدار وان پلاس استفاده کنند یا خیر.

آخرین پرچمدار شرکت اپل، یعنی آیفون ایکس ظاهرا از نظر طراحی توانسته دل بسیاری از اشخاص را به دست آورد و همین امر باعث شده تا سازندگان اسمارت فون های اندرویدی نیز در طراحی گوشی های خود از آن الهام بگیرند. مسئولان کمپانی OnePlus نیز خود را از این قائله مسثنی ندانسته و اعلام کرده اند که تلفن هوشمند وان پلاس 6 مانند آیفون 10 از نمایشگر برش خورده بهره مند است، اما یک تفاوت اصلی میان دو دستگاه یاد شده وجود دارد و آن هم امکان حذف شدن شیار بالایی در محصول جدید وان پلاس است.

آقای Pete Lau مدیر کمپانی وان پلاس در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده که کاربران گوشی وان پلاس 6 قادر خواهند بود تا فضای اطراف شیار بالایی را به رنگ سیاه درآورده و به این ترتیب، دیگر اثری از برآمدگی در این قسمت مشاهده نخواهد شد. متن کامل صحبت های وی به شرح زیر است:

در فرآیند توسعه و تولید تلفن هوشمند وان پلاس 6 یک ویژگی جدید به نام Black-Out را به آن اضافه کردیم که دارندگان این اسمارت فون با فعال کردن آن، می توانند شیار بالایی نمایشگر را حذف کنند، اما ما بر این باوریم که بهترین حالت استفاده از این گوشی، بهره گیری از نمایشگر تمام صفحه آن است. اخیرا برخی کاربران ترجیح می دهند تا دو سمت قسمت برآمده بالای نمایشگر نیز به رنگ سیاه بوده و یک نوار مشکی رنگ کامل را در این قسمت مشاهده کنند؛ لذا ما تصمیم گرفتیم تا قابلیت Black-Out را به محصول جدیدمان اضافه کنیم. این ویژگی به عنوان یک آپدیت جدید بعد از عرضه گوشی وان پلاس 6 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

اخیرا در انجمن وان پلاس موضوعی پیرامون همین مطلب عنوان شده بود و کاربران زیادی ازین بابت ابراز نگرانی کرده بودند که مسئولان OnePlus به نظرات آنها احترام نگذاشته و برای نیازهایشان اهمیت قائل نمی شوند. صحبت های مدیر این شرکت باعث شد تا آن دسته از افراد ازین بابت خوشحال شوند. وجود قابلیت Black-Out به مشتریان اجازه می دهد تا آنطور که مایل هستند، از گوشی خود لذت ببرند.

تلفن هوشمند وان پلاس 6 به زودی روانه بازار شده و به دنبال آن، تولید نسل پیشین این دستگاه، یعنی وان پلاس 5T متوقف می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا