قابلیت های باورنکردنی از سامسونگ

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،سامسونگ در سال 2014 از گوشی هوشمند گلکسی S5 مینی به عنوان نسخه کوچک‌تر گلکسی S5 رونمایی کرد. در سال های بعد این شرکت کره ای تصمیم گرفت که از نسخه مینی پرچمداران خود رونمایی نکند و در سال های اخیر شاهد رونمایی از گلکسی S7 مینی و یا گلکسی S8 مینی نبودیم.

با این وجود یک افشاگر چینی به تازگی ادعا کرده بود که سامسونگ در حال توسعه گلکسی S9 مینی در کشور چین است. بر اساس گفته این منبع گلکسی S9 مینی با کدنام SM-G8750 مراحل آزمایشی را پشت سر می گذارد. امروز یک دستگاه با همین شماره مدل در گیک بنچ رویت شد که احتمال معرفی گلکسی S9 مینی را دوچندان می کند.

گیک بنچ مشخصات اصلی گلکسی S9 مینی را مشخص کرده و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 بهره می برد. در صورت رونمایی از این محصول، گلکسی اس ۹ مینی تبدیل به اولین گوشی هوشمند تولیدی این شرکت خواهد بود که مجهز به پردازنده اسنپدراگون 660 است.

در کنار این پردازنده سامسونگ از 4 گیگابایت رم استفاده کرده است. این گوشی هوشمند سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ موفق به کسب امتیاز 1619 در بخش تک هسته ای و امتیاز 5955 در بخش چند هسته ای شده است.

در حال حاضر مشخصات بیشتری از این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر نشده و انتظار می رود این دستگاه همانند نسخه های اصلی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس از طراحی تمام صفحه بهره ببرد نمایشگر این محصول احتمالا ابعادی در محدوده 5.0 تا 5.5 اینچ با نسبت تصویر 18.5:9 دارد.

این احتمال نیز وجود دارد که گلکسی S9 مینی همانند گلکسی S9 به یک سنسور برای دوربین اصلی مجهز شود و در آن خبری از دوربین اصلی دوگانه نباشد.

هم اکنون اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این محصول منتشر نشده است. با توجه به این موضوع که گلکسی S9 مینی در کشور چین آزمایش می شود، این تلفن هوشمند احتمالا قیمت پایین تری نسبت به محصولات دیگر این کمپانی خواهد داشت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا