گلکسی نوت 9 احتمالا به باتری 3850 میلی آمپر ساعتی مجهز شود

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،محصول بعدی سامسونگ که این روزها با نام فبلت گلکسی نوت 9 از آن یاد می شود، طبق پیش بینی ها مجهز به نمایشگر Infinity Display 2.0 (پنل استفاده شده در گلکسی S9 و اس 9 پلاس)، فریم قوی تر و پوشیده شده از جنس شیشه و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر است. همچنین جای شکی نیست که نسل دوم پردازنده 10 نانومتری Exynos 9810 یا اسنپدراگون 845 مسئولیت تأمین توان پردازشی آن را بر عهده داشته و احتمالا مدل پایه آن با حافظه داخلی 128 و 6 گیگابایت رم عرضه می شود.

از نظر مشخصات سخت افزاری دوربین، مسلما متعجب نخواهیم شد اگر مسئولان سامسونگ دوربین فوق العاده گوشی گلکسی S9 پلاس را ارتقاء و توانایی آن را افزایش داده و نتیجه کار را درون بدنه محصول بعدی خود جای دهند، اما تنها قطعه ای که حدس زدن در مورد آن کمی سخت به نظر می رسد، باطری دستگاه است.

طبق اعلام نظر یکی از اشخاصی که ارتباط نزدیکی با شرکت کره ای یاد شده دارد، ظاهرا باید منتظر افزایش حجم 20 درصدی در این قطعه سخت افزاری باشیم و بر اساس پیش بینی ها، باتری فبلت گلکسی نوت 9 از ظرفیت 3850 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود و این در حالی است که نسل پیشین آن، یعنی گلکسی Note 8 به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی مجهز بود. شایان ذکر است که دو پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S9 و اس 9 پلاس از نظر باطری با نسل پیشین خود هیچ تفاوتی نداشتند.

در نهایت می توان گفت که برای جذابیت بیشتر و همچنین جلب توجه کاربران و طرفداران، باید منتظر قرارگیری سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر گلکسی Note 9 باشیم. اتفاقی که اخیرا برای هوآوی میت RS افتاد و این اسمارت فون به همین دلیل به نقل محافل خبری تبدیل شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا