آیپد ارزان قیمت از اپل پنسل پشتیبانی می کند

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،به نظر می رسد که آیپد ارزان قیمت اپل در کنفرانس آموزشی این برند که هفتم فروردین ماه روی می دهد، به دنیای تکنولوژی معرفی شود. آقای کو در اظهارات خود گفت:

تقاضا برای آیپد 9.7 اینچی ارزان قیمت در سال 2017 بسیار بالا بود. اواخر سال گذشته، فروش آیپد به 43.8 میلیون دستگاه رسیده بود و این در حالی است که اوایل سال، تبلت اپل با فروش 35 میلیونی روبرو بود. قسمت اعظم فروش این دستگاه به آیپد 9.7 اینچی مربوط می شد که در مقایسه با دیگر رقبا، از قیمت معقول تری بهره مند بود. با عرضه آیپد ارزان قیمت اپل مسلما بازار رقابت میان این گجت و تبلت های اندرویدی نیز داغ تر می شود. پیش بینی می کنم که برای جذابیت بیشتر، پشتیبانی از اپل پنسل نیز به این محصول اضافه شود.

دعوتنامه های کنفرانس 7 فروردین اپل برای شرکت کنندگان ارسال شده و در تصویر رسمی آن، شاهد لوگویی از اپل هستیم که با دست طراحی شده است و همین موضوع می تواند به اپل پنسل، قلم هوشمند اپل اشاره داشته باشد.

آیپد ارزان قیمت اپل پیش بینی می شود که با قیمتی 259 دلاری عرضه شود و بر اساس اعلام بسیاری از تحلیل گران، حدود 70 درصد فروش تبلت اپل را به خود اختصاص می دهد.

طبق پیش بینی مینگ چی کو، اهالی کوپرتینو در آینده نزدیک و همزمان با بزرگ تر شدن نمایشگر آیفون، پشتیبانی از اپل پنسل را به این گوشی هوشمند پرفروش نیز اضافه می کنند.

تا به این لحظه هیچ گونه مشخصات سخت افزاری در مورد این دستگاه عنوان نشده و تنها اخبار و شایعات مختلف پیرامون قیمت پایین آن به میان آمده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا