گزارش تصویری از نمایشگاه اتوماسیون صنعتی

نمایشگاه اوتوماسیون صنعتی 2015 از روز چهار شنبه 13 می برابر با بیست و سوم اردیبهشت ماه ، در شهر پکن ، پایتخت کشور چین افتتاح شده است . در این نمایشگاه ، آخرین تکنولوژی های روز این حوزه از قبیل مینی ربات های خط تولید ،  اسکنر های سه بعدی ، تکنولوژی های دارای هوش مصنوعی و …. به نمایش گذاشته شده است . بر اساس گزارش رسمی منتشر شده از سوی برگذار کنندگان ر این نمایشگاه ، بیش از دویست شرکت بزرگ پیشرو در صنایع رباتیک و هوش مصنوعی به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه اتوماسیون صنعتی می پردازند . این نمایشگاه در محدوده ای به وسعت 20 هزار متر مربع میزبان شرکت های بین المللی و بازدید کنندگان خواهد بود .

شایان ذکر است که در روز نخست این نمایشگاه ، کنفرانسی بین المللی با عنوان 2015 International Intelligent Manufacturing Conference  کنفرانس تولید بین المللی هوش مصنوعی – 2015  بر گذار شد .  همچنین در این نمایشگاه ، اجتماع عمومی مهندسین علوم و تکنولوژی چین یا China Engineering Science and Technology Forum  نیز برپا شده است .

در خاتمه لازم به ذکر است که بسیاری از دانشگاه های مختلف دنیا نیز در این نمایشگاه حضور داشته و دستاوردهای پژوهشی خود را در سطح بین المللی ارائه می دهند . در این میان دانشگاه های کشور آلمان حضور فعال تری نسبت به سایر کشورها دارند .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا