پزشک و توصیه های درمانی در مچ دست

سیناپرس: همزمان با این تحول، بزرگترین شرکتهای دانش بنیان جهان با جمع آوری اطلاعاتی که از این طریق به دست می آید در تلاش هستند تا بهترین پیش بینی ها را از آینده سلامتی افراد ارایه کنند.در ماههای اخیر شرکتهای اپل، سامسونگ و مایکروسافت از دستگاهها و اپلیکیشن های خاص خود خبر داده اند که سطح سلامت و فعالیت افراد را با دقت بالایی کنترل می کنند. این فناوریها در ظاهر و قیمت تفاوت هایی با هم داشته اما در یک نکته اشتراک دارند : اطلاعاتی که از طریق آنها به دست می آید برای پیش بینی سطح سلامت افرادی که آنها را به دست می کنند از ارزش زیادی برخوردار است.
تازه ترین عضو این مجموعه دانش بنیان Vida نام دارد که اتفاقا تنها چند روز از شکل گیری و آغاز فعالیتش می گذرد. اپلیکیشنی که این شرکت نوپا ارایه کرده با همکاری فناوری سلامت سنج اپل به جمع آوری اطلاعاتی می پردازد که از دستگاههای سنجش سلامت موجود در بازار نظیر Fibits به دست آمده و برای خلق تصویری روشن از سلامت فرد مورد استفاده قرار می گیرد.
مشترکان این اپلیکیشن تنها با پرداخت 15 دلار در هفته در جلسات منظم مجازی حضور می یابند که تیمی از متخصصین تغذیه و پرستاران حضور دارند بی آنکه نیازی به حضور فیزیکی پزشکان باشد.
این ابتکارعمل با هدف کمک به بیمارانی ارایه شده که از ناراحتی هایی نظیر سرطان و بیماریهای قلبی رنج می برند. برآورد می شود 75 درصد از کل پولی که در بخش درمان آمریکا توسط بیماران پرداخت می شود مربوط به این دو دسته از بیماریها باشد.
افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند امکان آن را خواهند داشت تا از توصیه های درمانی ارایه شده توسط اپلیکیشن استفاده کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا