ارائه 8 ایده در مرحله نهایی رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل

نخستین رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل با همکاری شرکت صنایع الکترونیک ایران (صاایران) ، شرکت صنایع الکترواپتیک ایران و دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سالن اجتماعات "صاایران" برگزار شد.
112 ایده پرداز و پژوهشگر از سراسر کشور ایده‌های خود را به این رویداد ارسال شد که پس از داوری اولیه، صاحبان 35 ایده برای شرکت در کلاس‌های آموزش ایده پردازان برگزیده شدند.
این کلاس‌ها در دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و ایده پردازان راه ‌یافته به این مرحله، نحوه ارائه ایده در روز نهایی رویداد را آموزش دیدند و در نهایت 8 ایده که قابلیت بیشتری برای تجاری سازی دارند، برای ارائه در مرحله نهایی در حضور اصحاب صنعت، دانشگاه و سرمایه‌گذاران نهادهای دولتی و بخش خصوصی انتخاب شدند.
داوران کلاس‌های آموزش ایده پردازان رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل در پایان سومین و آخرین روز این کلاس‌ها، ایده‌هایی را که قابلیت ارائه در روز نهایی این رویداد دارند را انتخاب کردند.
بر اساس رای داروان ایده‌هایی که قابلیت ارائه برای ارائه در روز پایانی رویداد ملی صنعت حمل ‌و نقل داشتند به این شرح است:
"سامانه جامع مدیریت" از سوی محمدباقر رایین آبرومند
" موتور جستجوی هوشمند" از سوی سجاد شهاب‌الدینی
" پارک جو" از سوی امیر اکبرزاده
" طراحی و ساخت سیستم" از سوی حامد نامی فرد
" حمل‌ونقل ترکیبی" از سوی محمدرضا مختاری
" ابر خازن" از سوی مرضیه آزاد فلاح
" باریار" از سوی فاطمه کاظم بابایی
" سیتی سیر" از سوی محمدرضا محلوجی
ایده‌های پذیرفته شده در حوزه‌های تخصصی "مخابرات و ناوبری"، "تجارت الکترونیک و اپلیکیشن"، "انرژی و محیط‌زیست"، "ایمنی، مدیریت بحران"، "زیرساخت و پدافند غیرعامل" بوده است.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا