مدل G600 پرچمدار بعدی ال جی منسوب شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بلاس چندی پیش و قبل از برگزاری کنفراس جهانی موبایل 2018 گفته بود که گوشی LG Judy ممکن است تا ماه ژوئن معرفی شود. مشخصاتی که از پرچمدار جدید ال جی تا این لحظه می‌دانیم از برابری نسبی و رقابت این محصول با پرچمداران سایر شرکت ها از جمله سامسونگ گلکسی اس 9، اچ تی سی و هواوی حکایت دارد.

امروز همین افشاگر اطلاعات جدیدی را پیرامون این گوشی منتشر کرد. بر اساس این خبرها، شماره مدل این گوشی LG G710 خواهد بود. همانطور که می‌دانید شماره مدل نسخه کره ای پرچمدار پیشین این شرکت، LG G6، تحت G600 عنوان شده بود. البته با توجه به صحبت‌های قبلی مبنی بر عدم ادامه روند نام‌گذاری پرچمداران ال جی تحت برند G باید گفت که چنین شماره مدلی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود LG Judy به پردازنده اسنپدراگون 845 شرکت کوالکام، 4 گیگابایت RAM و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی در پشت دستگاه مجهز خواهد بود. شایعات مبنی بر 6.1 اینچی بودن صفحه نمایش این دستگاه آن هم با نسبت صفحه 18:9 و مجهز به تکنولوژی MLCD با پیکسل‌های زیرین سفید رنگ است. روشنایی صفحه دارای رقم خیره‌کننده 800 نیت بوده که مصرف باتری آن نسبت به IPS LCDهای روتین حدوداً 35 درصد کمتر است.

به هر حال باید حدود 4 ماه برای معرفی و عرضه محصول احتمالی ال جی موسوم به جودی صبر کنیم و احتمالاً تا پیش از آن خبرها و شایعات زیادی درباره آن خواهیم شنید .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا