مدال برنز هفدهمین جشنواره فناوری مالزی از آن یک محقق ایرانی شد

به گزارش  سیناپرس به نقل از ایرنا، 'سیامک صرافان' رئیس واحد ارتوپدی دانشکده بین المللی پزشکی دانشگاه علوم و مدیریت مالزی جایزه خود را به دلیل ارائه پروژه ای تحت عنوان 'ابزار آموززشی واقعیت محور مجازی برای دانشجویان پزشکی' از 'وان مانشول' رئیس انجام پژوهشگران مالزی دریافت کرد.

این ابزار آموزشی بر اساس مدل 'واقعیت افزوده' به منظور استفاده برای دانشجویان رشته های پزشکی طراحی شده است.
واقعیت افزوده یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم (و معمولاً در تعامل با کاربر) است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌ کند. این عناصر بر اساس تولیدات رایانه ای از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدئو یا تصاویر گرافیکی ایجاد می‌ شوند.
این ابزار آموزشی همچنین قادر است ظرفیت های روحی و فیزیکی را از طریق تعاملات سریع افزایش دهد.
'سیامک صرافان' پیش از این نیز موفق شده بود با ارائه مقالاتی در مورد نحوه اختصاص 'ضریب تاثیر' مجلات پزشکی که به نحوی روش فعلی را مورد انتقاد قرار داده و روشی جدیدی را ارائه کرده بود، مدال طلای رقابت های بین المللی نوآوری های مبتکرانه سال 2017 (iCAN) کانادا را در تورنتو از آن خود نماید.
هفدهمین جشنواره فناوری مالزی در روزهای 22 تا 24 فوریه (3 تا 5 اسفند) در مرکز تجارت جهانی پوترا شهر کوالالامپور باحضور 600 مخترع و مبدع از 17 کشور جنوب شرق آسیا و اروپا برگزار شد.
نوآوران کشور کرواسی توانستند باکسب 11 مدال مختلف بیشترین مدال های این جشنواره را به خود اختصاص دهند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا