جهرم، میزبان محققان برجسته کشور درحوزه فناوری نانو

محمد قناعتیان، رئیس سومین همایش ملی علوم و فناوری نانو، آموزش و کاربرد آن، با بیان این که مدت زمان برگزاری این همایش علمی، دو روز است، افزود: تعداد 161 مقاله از طریق دبیرخانه همایش دریافت شده است که از بین مقالات پذیرفته شده، 34 مقاله بصورت شفاهی و 100 مقاله نیز بصورت پوستر ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری این همایش دو کارگاه تخصصی در حوزه نانو با عناوین سنتز نانو ذرات به روش سل ژل و کارگاه تئوری سنتز گرافن، توسط دکتر سیامک پیلبان دکترای نانو فیزیک از دانشگاه مالایای مالزی در روز پنجشنبه و کارگاه روش‌های تهیه نانومواد ذرات مغناطیسی اکسید آهن توسط دکتر صدیقه کامران دکترای شیمی تجزیه از دانشگاه شیراز و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور جهرم در روز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور جهرم، همچنین از برپایی نمایشگاه دستاوردهای نانو در حاشیه برگزاری این همایش خبرداد و تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این همایش با حضور پژوهشگران در حوزه نانو و دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها روز پنجشنبه ساعت 10 صبح در سالن علامه امینی شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

قناعتیان با اشاره به کاربرد فراوان علوم و فناوری نانو در جهان گفت: تمام دانشجویان بویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در فضای مساعد پژوهشی که در اختیار دارند، باید بیش از پیش به تحقیق و پژوهش در عرصه نانو و تکنولوژی بپردازند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا