استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان پژوهشگر برگزیده سال 1396 را کسب کرد

 براساس بررسی های صورت گرفته از سوی انجمن انرژی ایران، پروفسور گئورگ قره پتیان طبق اطلاعات مربوط به انتشارات بین المللی الزویر بیشترین آمار ارجاع مقالات را میان دانشمندان ایرانی در حوزه انرژی به خود اختصاص داده است. در این رابطه در چهارمین کنفرانس فناوری و مدیریت انرژی انجمن انرژی ایران از وی به عنوان پژوهشگر برگزیده سال کشور در حوزه انرژی تقدیر شد.
این ارزیابی برای اولین بار در کشور و از سوی انجمن انرژی ایران صورت گرفته است.
انجمن انرژی ايران با اهدا لوح سپاس از تلاش‌های این استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای اهداف عالی علمی، پژوهشی و فرهنگی كشور و پيشبرد دانش انرژی كشور تشكر و قدردانی کرده است.

پروفسور قره‌پتيان كه مدتی معاونت پژوهشی پژوهشگاه نيرو را بر عهده داشته، يكی از شخصيت‌های ممتاز علمی كشور در حوزه‌ برق و انرژی است.
وی در سال‌های اخير پژوهش‌های زیادی در زمينه ریزشبکه ها، شبكه‌های هوشمند، انرژی‌های تجديدپذير، ذخيره‌سازها و زمينه‌های مهم صنعت برق و انرژی به انجام رسانده است. نتیجه فعالیت های وی انتشار بیش از 1000 مقاله در مجلات و کنفرانس های داخلی و بین المللی بوده است.
همچنین وی تعداد زیادی دانشجو کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه های مذکور تربیت کرده است که در دانشگاه و صنعت برق مشغول به خدمت هستند.

 

گزارش:فرگل غفاری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا