استارتاپ تریگر2 در دانشگاه شریف برگزار می شود

به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، رویداد استارتاپ تریگر به همت مرکز رشد و فناوری دانشگاه تدارک یافته و در جریان آن، کلاس های آموزشی جهت تبدیل ایده به یک استارتاپ خوب برای مخاطبان فراهم خواهد شد. 

در این رویداد از طریق برنامه های متفاوت فرآیند تیم سازی ممکن خواهد بود و شرکت کنندگان می توانند هم تیمی های توانمندی برای خود پیدا کنند یا به تیم هایی با ایده های جذاب ملحق شوند.

در دو روز پایانی استارتاپ تریگر، یک هکتان (Hackathon) برپا می شود و به تیم ها امکان استقرار و مشاوره لازم، برای طرح یک مدل کسب و کار ساده و همچنین تهیه نمونه اولیه (prototype) داده خواهد شد.

داشتن دانش برنامه نویسی برای این قسمت ضروری نیست و در انتهای رویداد، هر یک از تیم ها و ایده ها توسط داوران مورد سنجش قرار می گیرد و در نهایت به تیم های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

به تیم های اول تا سوم حاضر در این رویداد بزرگ به ترتیب دو میلیون و 500 هزار تومان، یک میلیون و 500 هزار تومان و یک میلیون تومان به عنوان جایزه پرداخت خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی setak.sharif.ir مراجعه کنند.

استارتاپ تریگر (startup trigger) رویدادی شش روزه است که با هدف بررسی نیازهای دانشجویان در حوزه کارآفرینی ، طراحی شده است و انتظار می رود پس از آن شرکت کنندگان شناختی از خود، مفاهیم اولیه استارتاپ و تجربه ارائه ایده و کار تیمی را داشته باشند و تیمی تشکیل دهند که شاید بتواند ایده خود را به یک استارتاپ تبدیل کند و به شتابدهنده شریف وارد شود.

این رویداد معمولا در هر فصل یکبار برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا