مرکز تحقیقات مخابرات خواستار تامین اعتبار پروژه های ارتباطی شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،مدیرکل امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه مدیران و کارشناسان این سازمان از بخش های مختلف پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) بازدید کردند.

این بازدید با هدف آشنایی مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور با بخش های مختلف پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعامل با مسئولان این پژوهشگاه انجام شد.

در این بازدید مدیران سازمان برنامه و بودجه از نزدیک با فعالیت پژوهشکده های فناوری ارتباطات و آزمایشگاه های ارتباطات رادیویی، ارتباطات ماهواره و ADSL، ارتباطات نوری و تجهیزات شبکه، پژوهشکده فناوری اطلاعات و آزمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و تأیید نمونه فناوری اطلاعات، پژوهشکده امنیت فاوا و آزمایشگاه های امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آشنا شدند.

پس از این بازدید، در جلسه ای که با حضور مدیران سازمان برنامه و بودجه و رییس، معاونان و مدیران مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار شد، مهمترین طرحها و دستاوردهای این پژوهشگاه ارائه شد.

در این جلسه، مدیران پژوهشگاه ICT با توجه به مشکلات و معضلاتی که در مسیر تامین اعتبار پروژه ها در این پژوهشگاه وجود دارد، خواستار رفع مشکل اعتبار پروژه های ارتباطی از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور شدند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا