اکسپریا X بالاخره بروز رسانی اندروید اوریو را دریافت کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،خبر خوبی برای دارندگان گوشی های هوشمند اکسپریا X و اکسپریا X کامپکت داریم. سونی بروزرسانی اندروید اوریو را برای این دستگاه ها منتشر کرد . با دریافت این برورزسانی فریمور این گوشی هوشمند به 34.4.A.0.364 ارتقا می یابد و علاوه بر نصب اندروید اوریو، بهبودهایی در بخش دوربین و همچنین امنیت اعمال خواهد شد.

در این بروزرسانی آخرین پچ امنیتی اندروید قرار گرفته و همچنین برخی از مشکلات امنیتی این دستگاه رفع شده است. در بخش دوربین دو مود جدید Predictive Capture و Autofocus Burst اضافه شده است که به ترتیب باعث عکس برداری به صورت اتوماتیک در هنگام لبخند و ثبت تصاویر شفاف از اشیا متحرک می شود. اکسپریا X در بخش صدا نیز بعد از دریافت بروزرسانی اندروید اوریو بهبودهایی را تجربه می کند.

علاوه بر بهبودهایی که سونی در محصولات خود اعمال کرده، ویژگی های اندروید اوریو نیز به این دستگاه ها اضافه شده است. برای مثال در اندروید اوریو ویژگی تصویر در تصویر به گوشی اضافه می شود. علاوه بر اکسپریا X و X کامپکت، دستگاه های دیگری نیز از برند سونی بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد:

  • اکسپریا XA1
  • اکسپریا XA1 پلاس/ نسخه دو سیمکارته
  • اکسپریا XA1 اولترا / نسخه دو سیمکارته
  • نسخه دو سیمکارته اکسپریا X

در حالی که سامسونگ هنوز اندروید اوریو را برای پرچمداران خود عرضه نکرده است، سونی این نسخه از اندروید را در اختیار کاربران دستگاه های میان رده خود قرار می دهد. 

اگرچه نزدیک به یکسال از عرضه اندروید اوریو زمان می گذرد ولی هنوز این نسخه از اندروید به سهم مناسبی از بازار دست پیدا نکرده است. بر اساس گزارشات در حال حاضر تنها 0.7 درصد کاربران سیستم عامل اندروید از نسخه هشتم آن استفاده می کنند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا