دوره آموزشی آشنایی با نحوه تولید و استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتالی

امروزه بروز و ظهور فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید تاثیر مستقیمی بر روی فعالیت های اقتصادی داشته و دولت‌ها و صاحبان کسب و کار ناگزیرند که خود را با این فناوری های نوین همگام نمایند. در سال های اخیر بروز فناوری ارزهای دیجیتال مناسبات اقتصادی دولت‌ها و افراد را تا حد زیادی تغییر داده است. این ارزها، از جمله بیت کوین، دارای هزینه معاملاتی کمتری نسبت به بازارهای ارز سنتی بوده و به صورت غیر متمرکز و بدون وجود نهاد واسط و ناظری فعالیت می‌کند .

اما آگاهی در خصوص ماهیت واقعی این ارزها، نحوه عملکرد آنها و اینکه کاربران ایرانی چطور می توانند از مراجع معتبر خرید این ارز را انجام دهند سئوال بسیاری از افرادی است که با این ارز سروکار دارند.

با هدف آشنایی با زنجیره بلوکی (فلسفه و دورنما)، خرید و فروش بیت کوین و قابلیت های جذاب زنجیره بلوکی، جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیر کبیر دوره آموزشی" آشنایی با نحوه تولید و استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتالی" را تدوین و با تدریس یکی از اساتید حوزه دانشگاه و فعال در صنعت را روز چهارشنبه 18 بهمن 1396 به مدت 8 ساعت برگزار می‌نماید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر به نشانی edu.jdamirkabir.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 88807008-88892144- 88895969 تماس و از مشاوره تخصصی بهره مند شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا