نتفلیکس به خاطر حذف کوین اسپیسی 39 میلیون دلار ضرر کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،روز گذشته شرکت نتفلیکس گزارش مالی مربوط به سه ماهه پایانی سال 2017 را منتشر کرد که نشان از رشد فوق العاده این کمپانی دارد. در این بازه زمانی، نتفلیکس موفق به جذب 8.33 میلیون کاربر جدید شده که بسیار بیشتر از میزان مورد انتظار بوده است.

بر اساس پیش بینی وال استریت، نتفلکیس باید 6.3 میلیون کاربر جدید به سرویس خود اضافه می کرده که این شرکت عملکرد بهتری از خود نشان داده است. 

درآمد این شرکت در سه ماهه پایانی سال 2017 برابر با 3.29 میلیارد دلار بوده که از پیش بینی‌های قبلی نیز بالاتر است. با وجود درآمد بالای این شرکت، نتفلکیس پس از افشای رسوایی اخلاقی کوین اسپیسی، ضرر 39 میلیون دلاری را تجربه کرد. در حالی که این شرکت به صورت مستقیم به این موضوع اشاره نکرده ولی در این گزارش عبارت ضرر 39 میلیون دلاری به علت “محتوای پخش نشده” به چشم می خورد.

کوین اسپیسی

یک منبع آشنا با مسائل نتفلیکس به رویترز اعلام کرده که نتفلیکس به علت کنار گذاشتن کوین اسپیسی از فصل ششم سریال House of Cards و اعلام اتمام این سریال بعد از پخش فصل ششم، متحمل چنین ضرری شده است.

بعد از افشای رسوایی اخلاقی یکی از سرشناس ترین تهیه کنندگان هالیوود یعنی هاروی واینستین، بسیاری از افراد مشهور در هالیوود نیز به این جرم متهم شده اند. از سال گذشته تا به امروز بازیگران زیادی با اتهامات آزار و اذیت جنسی روبرو شده اند که در این میان می توان به افرادی همانند داستین هافمن، وودی آلن و لوئیس س

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا