تصاويري از دمپایی مجهز به پارک خودکار!

پارک خودکار در میان خودروها به‌عنوان یک پدیده جدید شناخته نمی‌شود. شرکت‌هایی مانند نیسان، سیستم‌های پارک خودکار پیشرفته‌ای را عرضه کرده‌اند که به‌شدت مورد استقبال کاربران قرارگرفته‌اند و یکی از محبوب‌ترین این سیستم‌ها، فناوری ProPilot بوده است.

حال این شرکت بر پایه این فناوری، امکانات جدیدی را ارائه کرده است که نشان می‌دهد که این فناوری تنها به خودروها محدود نیست. بر اساس اعلان رسمی این شرکت، محصول جدیدی بر پایه فناوری ProPilot عرضه‌شده است که Ryokan نام دارد. Ryokan به معنای هتل‌های سنتی ژاپنی است و این شرکت توانسته است تا برای این هتل‌ها، امکانات پارک هوشمند را در سطحی جدید عرضه کند.

امکانات یاد شده شامل میز، تشکچه‌های ویژه نشستن و حتی دمپایی‌هایی هستند که به‌صورت خودکار به مکان موردنظر خود رفته و در مورد دمپایی، جفت می‌شوند. این قابلیت برای نخستین بار بر روی این سیستم‌ها عرضه‌شده است و به کمک آن می‌توان فناوری پارک خودکار خودرو را بر روی هر وسیله عادی و روزمره‌ای پیاده‌سازی کرد. با این وجود باید دید که استقبال عمومی از این فناوری چگونه خواهد بود و آیا صرف این‌همه هزینه برای جفت کردن دمپایی‌ها، امری منطقی خواهد بود یا این‌که انسان به اوج تنبلی رسیده است.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این دمپایی دارای قابلیت پارک خودکار را مشاهده کنید.

منبع: Cnet

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا