یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به کار خود پایان داد

به گزارش ایرنا، دکتر سروش علیمرادی دبیر یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: در این جشنواره 200 طرح دانشجویی کسب و کار داشتیم و در بخش آزاد 100 طرح کسب و کار داشتیم که از بین آنها سه طرح به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی افزود: در بخش فن آفرینان شاهد حضور 250 متقاضی بودیم که از میان آنها 97 نفر موفق به ثبت نام شدند.

دبیر یازهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: همچنین 75 شرکت دانش بنیان را در سراسر کشور مورد ارزیابی حضوری قرار دادیم که از میان آن ها 25 شرکت به بخش داوری معرفی شدند.

علیمرادی از اهدافی که جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی دنبال می کند به بعد آموزشی آن اشاره کرد و گفت: ارزیابی شرکت ها و یادآوری نقاط ضعف آن ها با ارزش ترین دستاوردی است که این شرکت ها کسب کردند.

وی در خصوص بخش غیرمسابقه ای این جشنواره گفت: نمایشگاه و دستاوردهای فن آفرینان در بخش غیر مسابقه ای این جشنواره ارائه شد.

علیمرادی خاطر نشان کرد: در بخش بورس ایده این جشنواره موفق شدیم 35 طرح را در بورس ایده و فناوری مستقر کنیم و 25 مذاکره در این بخش شکل گرفت و برای اولین بار در این بخش فروش مستقیم داشتیم.

دبیر یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: همچنین چند شرکت چینی در حوزه محیط زیست در این جشنواره شرکت داشتند که تلاش می کردند با شرکت های داخلی ارتباط برقرار کنند که در این زمینه نیز 29 مذاکره با شرکت های چینی انجام شد.

علیمرادی در خصوص رویداد فن آفرینی شیخ بهایی نیز گفت: از 60 شرکتی که برای این رویداد معرفی شدند حدود 17 شرکت نوپا برای معرفی خود در عرض سه دقیقه انتخاب شدند که در نهایت 5 شرکت به عنوان برگزیده برای شرکت در جشنواره اسلاش در فنلاند به نماینده اسلاش در ایران معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان کمک هزینه این شرکت ها برای رفت و برگشت به کشور فنلاند را تقبل می کند.

یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و اولین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی روز شنبه 19 اردیبهشت در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی شروع به کار کرد و عصر امروز دوشنبه 21 اردیبهشت به کار خود پایان داد.
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا