فصل دوم سریال سرگذشت ندیمه از اردیبهشت آغاز می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،سریال سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale)  بر اساس رمان تحسین شده مارگارت اتوود ساخته شده است. داستان این سریال آینده ای را تصور می کند که در آن یک رژیم توتالیتر بر روی کار آمده است و در این حکومت جدید آزادی‌های فردی اکثر شهروندان به خصوص زنان پایمال می‌شود. این جامعه بخشی از ایالات متحده آمریکاست که بعد از انقلاب اسمش به «جمهوری گیلیاد» تغییر کرده است.

فصل اول سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale) در ۱۰ قسمت در سال ۲۰۱۷ از کانال هولو پخش شد و توانست موفقیت‌های خوبی را کسب کند. این سریال موفق به کسب جوایز گوناگونی هم شده است که از جمله آن می‌توان به جایزه بهترین سریال سال 2017 در جشنواره گلدن گلوب اشاره کرد. همچنین در این جشنواره الیزابت موس جایزه بهترین بازیگر زن سریال های تلویزیونی را بابت ایفای نقش اول سریال سرگذشت ندیمه از آن خود کرد. علاوه بر این، در مراسم امی سال ۲۰۱۷ نیز این سریال موفق شد در ۸ بخش از جمله بهترین سریال درام و بهترین بازیگر زن در سریال درام، جایزه امی را دریافت کند.

اکنون بسیاری از علاقه‌مندان این سریال منتظر فصل دوم آن هستند که به گفته شبکه هولو پخش فصل دوم سریال The Handmaid’s Tale از ماه آوریل ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. انتشار اولین تریلر رسمی هم پخش این سریال را تائید می‌کند.

بر اساس برنامه اعلام شده، دو قسمت ابتدایی فصل دوم سریال سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale) در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۸ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) از شبکه هولو منتشر می‌شود. قسمت های بعدی هم قرار است هر چهارشنبه منتشر شوند. فصل دوم این سریال در ۱۳ قسمت تولید شده است.

الیزابت ماس، جوزف فاینز، ایوان استراهاوسکی، الکسیز بلدل، آن داود، مکس مینگلا، سمیرا وایلی، او.تی. فاگبنلی، مدلین بروئر، آماندا بروگل، اور کارادین، تاتیانا جونز و کریستن گوتاسکی، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول سریال The Handmaid’s Tale حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند که بخش زیادی از این بازیگران در فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت.

لیندا جی نیز در توییتر خود نوشته است که مریسا تومی به عنوان ستاره مهمان به فصل دوم این سریال پیوسته است. ضمن آنکه الکسیز بلدل در فصل دوم حضور پررنگ‌تری خواهد داشت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا