سی و ششمین همایش ملی و سومین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم زمین

سیدهادی میرمحمد میگونی، دبیر اجرایی سی و ششمین همایش ملی و سومین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم زمین، این رویداد را یکی از بزرگترین رویدادهای علمی کشور در حوزه علوم زمین دانست و گفت: بیش از یکصد علاقه‌مند خارجی از کشورهای اروپایی و آسیای میانه به منظور حضور در این همایش ثبت نام کردند که فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌ و توانمندی‌های بخش خصوصی و دولتی در حوزه علوم زمین و معدن در همه کشورها است.

وی، برگزاری نمایشگاهی در حوزه‌های مرتبط با علوم زمین را از برنامه‌های این همایش نام برد و اظهار کرد: تاکنون شرکت‌های بزرگ معدنی از ایران، ترکیه و روسیه برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

میگونی خاطر نشان کرد: زمین‌شناسی بنیادی، اکتشاف مواد معدنی، مخاطرات زمین‌شناختی، آب، اکوسیستم و تغییر اقلیم، فرآوری مواد معدنی و آنالیز دستگاهی و همچنین علوم زمین برای جامعه از جمله محورهای اصلی سی و ششمین همایش ملی و سومین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم زمین است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع پدیده‌های زمین‌شناسی در ایران، بازدید صحرایی با موضوع‌های متفاوت در نظر گرفته شده که بازدید صحرایی از مجموعه دگرگونی گلپایگان (Core Complex) با حضور پروفسور Brian Wernicke، دکتر محمدرضا قاسمی و دکتر جمشید حسن‌زاده برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر اجرایی این رویداد، انتخاب کتاب برتر و برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور انجمن‌های مرتبط در زمان همایش از دیگر بخش‌های این نشست خواهد بود.سی و ششمین همایش ملی و سومین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم زمین از 6 تا 8 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا