نخستین همایش ملی تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی برگزار می شود

 تهمینه شاهوردی، دبیر علمی این همایش گفت: کمک به تعامل میان پژوهشگران، صاحب نظران و سازمان ها و نهادهای دست اندرکار، تبیین رویکردهای نظری مرتبط با وسایل ارتباط جمعی نوین با تأکید بر تلفن همراه و شناسایی فرصت ها و تهدیدهای استفاده از تلفن همراه و نحوه مدیریت آن در سطوح مختلف از جمله اهداف برگزاری این همایش به شمار می رود.

وی با اشاره به حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای برگزاری هر چه بهتر این همایش افزود: تشریح وضعیت موجود، نحوه استفاده از تلفن همراه هوشمند در ایران و جهان و ارائه راهکارهای مناسب برای مدیریت تلفن همراه هوشمند (در دو سطح کاربران و سیاست گذاران) از دیگر اهداف برگزاری این همایش به شمار می آید.

شاهوردی درباره محورهای اصلی این همایش گفت: تاثیرات و پیامدهای اجتماعی – فرهنگی استفاده از تلفن همراه هوشمند، راهبردها و سیاست های تلفن همراه هوشمند در ایران، تجارب، ظرفیت ها، ابعاد و فرصت های تلفن همراه هوشمند، ویژگی های فناورانه تلفن همراه هوشمند و مطالعات آینده پژوهی تلفن همراه هوشمند از جمله عناوین محورهای برگزاری نخستین همایش ملی تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی محسوب می شود.

دبیر علمی همایش ملی تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی، درباره برگزاری کارگاه های جانبی این همایش اظهار کرد: کارگاه رسانه های اجتماعی و بهره گیری از اپلیکیشن های پیام رسان تلفن همراه، کارگاه روزنامه نگاری و تلفن همراه هوشمند و کارگاه آینده پژوهی و کارگاه دورنمای آینده های بدیل تکنولوژی های تلفن همراه هوشمند در حاشیه برگزاری این همایش برگزار می شود.

به گزارش روبط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ،شاهوردی تصریح کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات تا 10 اردیبهشت ماه و مهلت ارسال اصل مقالات نیز تا پایان اردیبهشت ماه خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا