سال نو با واتس آپ نو

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،با توجه به قابلیت هایی که اخیراً به واتس اپ اضافه شده، به نظر می رسد سیستم های عامل قدیمی بیش از این جوابگوی این برنامه نیستند و به همین خاطر واتس اپ رسماً اعلام کرده است که از 31 دسامبر از آنها پشتیبانی نمی کند.

شبکه اجتماعی واتس اپ که به فیس بوک تعلق دارد، با اعلام این خبر اضافه کرد که این بدین معنا نیست که واتس اپ از این به بعد روی این پلتفرم ها اجرا نمی شود، اما کاربران مانند گذشته نیز نمی توانند روی این پلتفرم ها برای واتس اپ خود حساب کاربری جدید بسازند یا حساب کاربری فعلی خود را re-verify کنند. در واقع این برنامه هر لحظه ممکن است روی پلتفرم های مورد اشاره از کار بیفتد یا هنگ کند؛ بنابراین کاربران پلتفرم های قدیمی علاقمند به واتس اپ، بهتر است به فکر به روزرسانی سیستم عامل های خود باشند.

در چند ماه اخیر، واتس اپ قابلیت های کاربردی جدیدی (مانند پاک کردن سریع متن های ارسال شده، به اشتراک گذاری موقعیت مکانی لایو و تعدادی اموجهای جدید) به قابلیت های قبلی اضافه کرده است. اما اکنون به نظر می رسد پلتفرم های قدیمی نمی توانند از قابلیت هایی که واتس اپ مایل است برای توسعه خدمات خود ارائه دهد، پشتیبانی کنند. کاربران ویندوز فون 8.1 یا بالاتر نیازی نیست نگران این موضوع باشند.

گفتنی است؛ واتس اپ قبلاً تاریخ توقف پشتیبانی از بلک بری 10 را یک بار تمدید کرده است.

واتش اپ همچنین قصد دارد 31 دسامبر 2018 نیز پشتیبانی خود از دستگاه های نوکیا اس 40 را متوقف کند. اگرچه بسیاری از این گوشی و سیستم های عامل زمانی از جایگاه بالایی برخوردار بودند، اما رفته رفته با اضافه شدن قابلیت های جدید به اپلیکیشن هایی مانند واتس اپ، قابلیت کاربردی و جایگاه خود را از دست می دهند.

شرکت واتس اپ با اعلام این خبر در وبلاگ رسمی خود، بابت قطع پشتیبانی واتس اپ از نسخه های قدیمی سیستم عامل ابراز تاسف کرده و آن را تصمیم سخت ولی مهمی برای ادامه راه توسعه این اپلیکیشن خوانده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا