گلکسی S8 پرفروش ترین گوشی در سال 2017 شد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،گلکسی اس 8 سامسونگ که با فاصله زیادی در صدر جدول پرچم داران پرفروش سال 2017 قرار گرفت، سال گذشته با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شد. در این نظرسنجی امتیاز نزدیک ترین رقیب اس 8، یازده درصد کمتر از امتیاز این مدل بوده است.

در رتبه بندی پرفروش ترین پرچم‌داران، گوگل پیکسل 2 در رتبه دوم قرار گرفت. رتبه دوم در حالی به گوگل پیکسل رسید که با وجود قدرت نمایی سونی اکسپریا زد وان، این شرکت توانست 23 درصد آرا را از آن خود کند. در مقابل سونی با 18 درصد آرا رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 

در این نظرسنجی 10 مدل به عنوان پرفروش ترین گوشی پرچم دار سال 2017  در بین سایر پرچم داران بازار معرفی شده‌اند. سایر مدل ها با فاصله زیادی از این سه مدل به ترتیب در جدول نظرسنجی gsmarena قرار گرفتند.

پرفروش ترین گوشی پرچم دار سال 2017

طبق این نظرسنجی به نظر می‌رسد در سال 2017 پرچمداران سامسونگ، گوگل و سونی پرطرفدارترین مدل ها باشند.

در این نظرسنجی مدل‌های بزرگ‌تر مانند گوشی‌های نوت، پلاس و XL در نظر گرفته نشده‌اند و این مقایسه و رای گیری فقط بین پرچم داران هر مدل صورت گرفته است.

در این نظرسنجی آیفون 8 به جای آیفون 10 به عنوان پرچم دار اپل در نظر گرفته شده است که به نظر می رسد علت این امر، عرضه دیرهنگام آیفون 10 باشد. از آنجایی که بسیار از طرفداران اپل منتظر عرضه آیفون 10 بودند، آیفون 8 با وجود ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که داشت، نتوانست نسبت به سایر رقبا موفقیت قابل‌توجهی در بازار فروش به دست آورد و بسیاری از مشتریان ترجیح دادند تا عرضه آیفون 10 برای خرید گوشی دست نگه دارند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا