مرسدس بنز C63S دنیای ما را تغییر می‌دهد

معمولا خودروهای مرسدس بنز در میان برترین‌های بازار جای دارند ولی محصولات این شرکت به مواردی بسیار باکلاس بدل شده‌اند که برای افرادی که عاشق فناوری‌های عجیب‌وغریب هستند چندان جذاب نیست. به‌این‌ترتیب می‌توان درک کرد که چرا مدل C63S را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین محصولات عرضه‌شده در تاریخ این شرکت دانست.

این مدل که باقیمت پایه 73 هزار و 700 دلار عرضه می‌شود، یک ترکیب عالی از قدرت، فناوری و کلاس است. این خودرو می‌تواند در مدت‌زمان 3.9 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر برسد و شتاب خارق‌العاده‌ای دارد. همچنین این مدل با داشتن یک موتور از سری AMG شرکت بنز، عملا قدرت را فریاد میزند.

با این وجود طراحی این دستگاه به نحوی است که همه رده‌های سنی،همه سلیقه‌های مختلف و همه رویکردهای متفاوت را پوشش می‌دهد. مهم نیست چندساله باشید، عاشق چه سبکی از خودرو باشید یا این‌که جنسیت شما چیست زیرا در هر شرایطی از C63S خوشتان خواهد آمد.

این خودرو با موتور 8 سیلندر خود که از نوع V8 است، می‌تواند قدرت 503 اسب بخار را به زیر پای راننده بیاورد. همچنین تورک این دستگاه نیز برابر 516 نیوتون است و به همین دلیل نیز از نظر توان موتور کمبودی را حس نخواهید کرد، مگر اینکه در مسابقات اتوموبیل رانی حرفه‌ای شرکت کنید.

جعبه‌دنده 7 دنده این مدل نیز به‌شدت به عملکرد روان آن کمک کرده است ولی آخرین سیستم فناوری بنز بر روی آن تعبیه‌شده است که با نام کمک‌راننده هوشمند شناخته می‌شود و می‌تواند به‌خوبی برای تمامی ما کاربردی باشد و به‌خوبی برای رانندگی در بلندمدت کارآمد باشد.

این خودرو می‌تواند سرآمدی برای نسل آینده خودروهای بنز باشد و در آینده نزدیک مدل‌های متعددی را مشاهده خواهیم کرد که روش این محصول را دنبال خواهند کرد.

منبع: Engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا