آغاز ساخت بیمارستان تخصصی جهاد دانشگاهی به زودی

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،دکتر حمیدرضا طیبی روز پنجشنبه افزود: به واقع عملیات گودبرداری این مجموعه شروع شده است و تا 2.5 تا 3 سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: هرچند رفع همه نیازهای تخصصی جهاد دانشگاهی در حوزه درمان در این بیمارستان دیده شده است، اما بخش ویژه آن متعلق به سلول های درمانی است.
طیبی به واگذاری زمین این بیمارستان اشاره و اظهار امیدواری کرد که با کمک خیرین و نیکوکاران و منابع جهاد دانشگاهی و در صورت امکان کمک های سازمان برنامه و بودجه، این بیمارستان را بسازیم.
رئیس جهاد دانشگاهی افزود: در حال حاضر در سطح درمانگاهی و سرپایی خدمات در مجموعه های جهاد دانشگاهی ارائه و ادامه کار در بیمارستان ها انجام می شود که این کار سخت و وقت گیر است.
وی افزود: علاوه بر سلول درمانی، سایر خدمات تخصصی که در پژوهشگاه ابن سینا، پژوهشکده سرطان سینه و درمان زخم در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران صورت می گیرد، نیاز به بیمارستان تخصصی دارند.
وی به موانع فراروی ساخت بیمارستان سلول درمانی اشاره کرد و گفت: این کار با مشکل تامین منابع مالی مواجه بود که مقرر شد در قالب بیمارستان تخصصی جهاد دانشگاهی پیگیری و راه اندازی شود.
بیمارستان تخصصی جهاد دانشگاهی در شمال غرب تهران و در نزدیکی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی احداث می شود..

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا