تریلر جدید بازی Far Cry 5 با محوریت نظامی گری منتشر شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بدون شک، نسخه پنجم مجموعه Far Cry یکی مورد انتظارترین عناوین ویدیویی است که در اوایل سال آینده میلادی به دست طرفداران و بازیکنان می رسد. با وجود اینکه مجموعه فار کرای همواره به دلیل وجود ایده های جذاب و هیجان انگیز مورد توجه و تحسین گیمرها و منتقدان قرار می گیرد، اما شرکت فرانسوی یوبی سافت هرگز نمی تواند آنطور که باید این ایده ها را در بازی عملی کند.

بدین خاطر، نسخه های اخیر مجموعه Far Cry به خصوص Far Cry Primal، نه تنها موفقیت جدیدی را برای شرکت یوبی سافت به همراه نداشت، بلکه وجود نقشه ها و محیط های کاملا مشابه به نسخه های قبلی منجر به شکست و کاهش محبوبیت آن شد.

حال این بار، سازندگان تغییرات گسترده و اساسی ای را بر روی عنوان Far Cry 5 ایجاد کرده اند تا این بازی ویدیویی نقص های نسخه های پیشین را جبران کند و این سری را مجددا به دوران اوج خود بازگردانند. نسخه پنجم بازی فار کرای بیشتر از همیشه بر روی فرقه گرایان ایالات متحده آمریکا تمرکز دارد. زمانی که فرقه های مختلف و ظام مناطق گوناگون Hope County را به تسخیر خود درآورده اند و شما در نقش یک پلیس جوان و تازه کار که عضو گروه مقاومت هستید، باید با همکاری سایر اهالی و دوستان با این فرقه مبارزه کنید و مانع کشت و کشتار و خون ریزی افراد مظلوم شوید و تمامی افراد عضو فرقه را از بین ببرید.

چندی پیش شرکت فرانسوی یوبی سافت ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی Far Cry 5 منتشر کرد که شما را با فرقه ظالم Project و گروه مقاومت آشنا می کند. در این تریلر ضمن آشنایی با این تیم، شاهد همکاری گروه مقاومت و نحوه مبارزه آن ها با فرقه Project هستیم. نکته قابل توجه این ویدیو آن است که شما با آزاد سازی مناطق مختلف بازی و اختصاص پایگاه های بیشتر به خود، می توانید گروه مقاومت را گسترش داده و تعداد متحدان خود را بیشتر کنید.

تریلر جدید بازی Far Cry 5

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی محبوب فار کرای 5 می توان به مدت زمان گیم پلی بخش داستانی آن اشاره کرد. چندی پیش، آقای درو هولمز (Drew Holmes)، نویسنده ارشد بازی، رسما اعلام کرد که نسخه پنجم این مجموعه از لحاظ مدت زمان پلی مشابه نسخه های پیشین بوده و بازیکنان برای انجام و اتمام ماموریت های اصلی بازی چیزی در حدود ۲۰ الی ۳۰ ساعت سرگرم خواهند بود. اگرچه به دلیل وجود ماموریت های فرعی و اضافه، قطعا جهت اتمام کامل بازی به زمان بیشتری نیاز است.

در ابتدا قرار بر این بود که عنوان مورد انتظار Far Cry 5 در روز ۲۷ فوریه سال میلادی ۲۰۱۸ مصادف با ۸ اسفند ماه ۹۶ بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر شود. متاسفانه مراحل ساخت و توسعه این عنوان مطابق برنامه ریزی های شرکت فرانسوی یوبی سافت پیش نرفت و سازندگان مجبورا تاریخ انتشار آن را به 27 مارس سال میلادی 2018 (7 فروردین ماه سال 97) موکول کردند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا