پیام های اشتباه خود در لاین را به راحتی پاک کنید

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،پیام‌رسان‌های محبوبی همچون تلگرام و واتس اپ مدت‌هاست ویژگی پرطرفداری را به پلتفرم خود اضافه کرده‌اند تا کاربرانی که به اشتباه پیامی را برای دیگران یا در چت‌های گروهی ارسال می‌کنند، بتوانند آنها را قبل یا بعد از دیده شدن پاک کنند.

لاین نیز این ویژگی را به پیام‌رسان خود اضافه کرده و کاربرانی که اشتباها متن، تصویر یا ویدئویی را در چت‌های گروهی، مکالمات صوتی و یا متنی ارسال کرده اند، می‌توانند آنها را unsend یا لغو ارسال کنند تا بدین‌صورت پیام برای شخص مقابل پاک‌ شده و ارسال نشود.

این ویژگی برای کاربران واتس اپ تنها 7 دقیقه پس از ارسال پیام فعال است، اما کاربران لاین 24 ساعت فرصت دارند تا پیامی را که از ارسال آن پشیمان شده‌اند، لغو ارسال کنند. این پیام‌ها شامل تصویر، متن، ویدئو، لینک، لوکیشن، دفترچه تلفن و سابقه تماس‌ها می‌شود و کاربران لاین بدون نگرانی می‌توانند پیام را صرف نظر از اینکه توسط کاربر یا کاربران مقابل خوانده‌ شده یا نشده باشد، پاک و لغو ارسال کنند.

با این حال اگر شما قبل از دیدن پیام، ارسال آن را به کمک این ویژگی لغو کنید، گوشی کاربر مقابل همچنان نوتیفیکشن دریافت یک پیام را دریافت می‌کند. این ویژگی برای تمام نسخه‌های موبایل و دسکتاپ عرضه‌ شده اما کاربران گوگل کروم نمی‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.

برای استفاده از این ویژگی باید اپلیکیشن لاین شما و دوستانتان به آخرین نسخه از این پیام‌رسان به روز شده باشد. برای لغو ارسال نیز کاربران نسخه موبایل باید دست خود را روی پیامی که قصد پاک کردن و لغو ارسال آن را دارند، نگه داشته و گزینه unsend را انتخاب کنند. با این کار پیام هم برای شما و هم برای طرف مقابل پاک می شود.

کسانی که از نسخه دسکتاپ لاین استفاده می‌کنند، با راست کلیک روی پیام خود می‌توانند به گزینه unsend دسترسی پیدا کرده و پیام خود را پاک کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا