هوش مصنوعی نویسنده فصل جدید هری پاتر شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،فصل جدید هری پاتر دارای عنوانی طولانی است و شاید از دیدگاه بسیاری خنده دار باشد. این فصل با عنوان «هری پاتر و تصویری که شبیه به توده ای از خاکستر بود» شناخته شده است.

هوش مصنوعی تا پیش از این هم توانسته بود کلمات را از مجموعه زیادی از جملات تشخیص دهد و با تحلیل آنها کلمات را در یک جمله حدس بزند. با این حال تکنیک هوش مصنوعی جدید به کار رفته برای نوشتن فصل جدید هری پاتر می‌تواند به انتخاب خود، کلمات را کنار هم قرار دهد و جملاتی با معنا را ایجاد کند.

استودیو Botnik توانسته از سیستم یادگیری کلمات جملات که تا پیش از این در کیبوردهای مجازی دستگاه های هوشمند استفاده شده بود، بهره ببرد تا کلمات یک جمله را حدس بزند و یک هوش مصنوعی قصه گو را توسعه دهد. این استودیو توانسته با اعمال تمامی کتاب های هری پاتر نوشته شده توسط جی کی رولینگ، اقدام به چنین کاری کند.

Jamie Brew یکی از مدیران این استودیو و از نویسندگان وب سایت Clickhole تا پیش از این نیز روی پروژه هایی مشابه برای خلق داستان هایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شدند، کار کرده بود.

فصل جدید هری پاتر با اینکه جذابیت و خلاقیت داستان های جی کی رولینگ را ندارد، اما جملات آن از لحاظ گرامری صحیح و قابل فهم هستند. با این حال محتوای اصلی آن تا حدودی عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

عبارت های عجیب و غریب و خنده داری نظیر “خوک هافلپف مانند قورباغه می‌جهد ” “The pig of Hufflepuff pulsed like a large bullfrog,” یا «دامبلدور به آن خندید و دستش را روی سرش گذاشت و گفت: حالا تو هگرید هستی»”Dumbledore smiled at it, and placed his hand on its head: ‘You are Hagrid now.'”  در متن این نوشته به چشم می‌خورد.

با این حال، فصل جدید هری پاتر که توسط هوش مصنوعی نوشته شده، شاید جذابیت زیادی برای طرفداران داستان های هری پاتر نداشته باشد، اما به طور حتم این نوشته ارزش زیادی برای افراد علاقه مند به هوش مصنوعی دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا