تهران میزبان کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند

این کنگره که به طور ویژه به نقش توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری می‌پردازد، طی دو روز و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه‌های معتبر کشور، با هدف بررسی اصلاح فرآیندها و برنامه الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌ها و واکاوی برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری (توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری)، با دعوت از مقامات ملی، مدیران فناوری اطلاعات و اعضای کمیته‌های توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی دستگاه‌های سراسر کشور بهمن‌ماه سال 96 در برج میلاد تهران برگزار می شود.

از مهم‌ترین برنامه‌های این کنگره، اعطای گواهینامه‌های کارگاه‌ها در زمینه شهر هوشمند، امنیت فناوری اطلاعات، اینترنت اشیاء (IOT ) و گواهینامه 16 ساعته حضور در کنگره به شرکت کنندگان است.

کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند 2018 در سه بخش «دولت هوشمند»، «شهر هوشمند» و «بیمه و بانکداری هوشمند» برگزار می‌شود. همچنین بهره‌مندی از تجربیات بین‌المللی از جمله بررسی مدل‌های دولت الکترونیک در کشورهای مختلف جهان از دیگر برنامه‌های حائز اهمیت این رویداد خواهد بود.

در این کنگره همچنین حضور و همکاری متخصصین 15 کشور آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، ایرلند، ترکیه، آرژانتین، پرتغال، اوکراین به منظور ارائه مدل‌ها و نمونه‌هایی از دولت الکترونیک و همچنین ارائه مدل‌هایی از شهر هوشمند، قطعی است.

کنگره بین‌المللی فناوری‌های هوشمند شامل بیش از 40 پنل تخصصی و کارگاه آموزشی و سخنرانی کلیدی با حضور متخصصین و صاحبنظران داخلی و بین‌المللی است که به صورت همزمان در 11 سالن همایش جانبی برج میلاد، با موضوعات دولت هوشمند، اینترنت اشیا (IOT)، رایانش ابری، شهر هوشمند، امنیت در نرم‌افزارهای اداری الکترونیکی، فناوری‌های همراه و …. برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا