اگر مسافر شرکت هواپیمایی Surf Air باشید میتوانید با بیت کوین بلیط بخرید!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،هواپیمایی معتبر Surf Air روز سه شنبه هفته گذشته اعلام کرد که از این پس این برای تمامی سفرهای خود امکان پشتیبانی از بیت کوین را ارائه داده است و کاربران این پول دیجیتالی می‌توانند هزینه های سفر خود را با این ارز رمزنگاری شده پرداخت کنند.

افزایش قیمت ارز دیجیتالی بیت کوین در چند ماه گذشته باعث شده تا بسیاری از کمپانی ها، نظیر شرکت هواپیمایی معتبر Surf Air اقدام به پشتیبانی از بیت کوین کنند.

سرف ایر (Surf Air) از این پس به مشتریان قدیمی خود برای استفاده از پروازهای بین المللی ثبت شده در چارتر، امکان خرید بلیت و پرداخت از طریق بین کوین را ارائه می‌دهد.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرده که پشتیبانی از بیت کوین یکی از «پیشرفت‌های طبیعی» در این شرکت به حساب می‌آید و مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که به زودی شرکت های دیگر نیز امکان استفاده از ارزهای رمزنگاری شده را به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

سایمون اسمیت، مدیر عامل اجرایی بخش اروپای این شرکت هواپیمایی در بیانیه خود اعلام کرده که Surf Air با پشتیبانی از بیت کوین تصمیم به قدم نهادن در عرصه جدیدی از تجارت دارد. بر همین اساس، این شرکت امکان خرید بلیط از طریق ارزهای رمزنگاری شده نظیر بیت کوین به همراه سیستم پرداخت اتیریم را برای کاربران موجود کرده است.

صعود ارزش بیت کوین در چند ماه گذشته باعث شده تا بسیاری از کسب و کارهای مختلف سعی در پشتیبانی از این پول دیجیتالی برای ارائه خدمات و محصولات خود کنند. این در حالی است که بسیاری از دولت ها با استفاده از بیت کوین به عنوان پول جایگزین مخالف هستند. مشکلاتی نظیر فرارهای مالیاتی، امکان گسترش فساد مالی نظیر پولشویی و همچنین کمک به سازمان های مافیایی قاچاق مواد مخدر باعث ایجاد نگرانی های زیاد در مورد استفاده از این ارز دیجیتالی شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا